hard wired emergency stop circuit

Polish translation: trwały funkcjonalnie obwód awaryjnego zatrzymania

17:27 Nov 27, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: hard wired emergency stop circuit
If this device [checkweighing terminal- dop. mój] is used in an automatic or manual filling cycle, all users must provide a hard wired emergency stop circuit outside the device circuitry. Failure to observe this precaution could result in bodily injury!
M.A.B.
Netherlands
Polish translation:trwały funkcjonalnie obwód awaryjnego zatrzymania
Explanation:
chodzi o to, ze ten obwod nie jest fukcjonalnie modyfikowalny; lepiej uniknac anglicyzmu "hardwired" stosowanego niekiedy w języku polskim

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-11-27 19:46:24 GMT)
--------------------------------------------------

Wynika to dość jasno z tekstu, że użytkownik musi zapewnić przycisk awaryjnego zatrzymania, czyli "panic button", połączony z układem urządzenia w sposób niemożliwy do modyfikacji lub odłączenia bez wyłączenia zasilania całego urządzenia.
Selected response from:

PanPeter
Grading comment
Wybrałem to. Mam nadzieję, że dobrze...
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1trwały funkcjonalnie obwód awaryjnego zatrzymania
PanPeter
4obwod awaryjnego wylaczenia o stalych polaczeniach
woglaza


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
trwały funkcjonalnie obwód awaryjnego zatrzymania


Explanation:
chodzi o to, ze ten obwod nie jest fukcjonalnie modyfikowalny; lepiej uniknac anglicyzmu "hardwired" stosowanego niekiedy w języku polskim

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-11-27 19:46:24 GMT)
--------------------------------------------------

Wynika to dość jasno z tekstu, że użytkownik musi zapewnić przycisk awaryjnego zatrzymania, czyli "panic button", połączony z układem urządzenia w sposób niemożliwy do modyfikacji lub odłączenia bez wyłączenia zasilania całego urządzenia.

PanPeter
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 43
Grading comment
Wybrałem to. Mam nadzieję, że dobrze...
Notes to answerer
Asker: Tzn. że wszyscy użytkownicy muszą zapewnić istnienie takiego obwodu?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: może "niemodyfikowalny"
10 mins
  -> tak, rezcywiscie zastanawialem sie nad tym, ale nic nie znalazlem w guglu wiec zachowalem ostroznosc, ale to byloby najlepsze!

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obwod awaryjnego wylaczenia o stalych polaczeniach


Explanation:
wbudowany konstrukcyjnie tzn. obwod elektryczny z np. przyciskiem polaczonym trwale bez np. zlaczy wielowtykowych, bez mozliwosci pomylkowego "technologicznego" rozlaczenia.

woglaza
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 77




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search