50 Hz duty

Polish translation: częstotliwość robocza 50 Hz

19:14 Jul 28, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: 50 Hz duty
Dmuchawy kompaktowe, ulotka reklamowa o bardzo ogólnej treści.

"The illustrated curves are for selection purposes only. For full performance details please refer to the specific data sheets. Curves shown are for *50Hz duty*. By varying the speed of the blower a wide variety of performances can be achieved within the shaded areas".

a pod nim wykres zależności ciśnienia statycznego od przepływu objętościowego.
Piotr Makuch
Poland
Polish translation:częstotliwość robocza 50 Hz
Explanation:
(praca w) rezimie/cyklu 50 Hz

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  12 godz. (2007-07-30 08:09:45 GMT)
--------------------------------------------------

Jezeli juz koniecznie chcemy dodac od siebie czego konkretnie ta czestotliwosc dotyczy to dotyczy ona wirnika silnika z jaka on sie obraca a nie bezposrednio samego napiecia zasilajacego silnik.

Moj sredni stopien pewnosci wynika z tego ze nie znam jednego slowa/ wyrazenia ktore by zdecydowanie lepiej od innych oddawalo sens terminu duty w tym kontekscie.
Natomiast zawsze mozemy duty pominac i wstawic tam przypis tlumacza.
Selected response from:

_eP
Grading comment
thx! Dzięki też dla Andrzeja.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5częstotliwość napięcia zasilającego 50 Hz
Andrzej Mierzejewski
3częstotliwość robocza 50 Hz
_eP


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
50 hz duty
częstotliwość robocza 50 Hz


Explanation:
(praca w) rezimie/cyklu 50 Hz

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  12 godz. (2007-07-30 08:09:45 GMT)
--------------------------------------------------

Jezeli juz koniecznie chcemy dodac od siebie czego konkretnie ta czestotliwosc dotyczy to dotyczy ona wirnika silnika z jaka on sie obraca a nie bezposrednio samego napiecia zasilajacego silnik.

Moj sredni stopien pewnosci wynika z tego ze nie znam jednego slowa/ wyrazenia ktore by zdecydowanie lepiej od innych oddawalo sens terminu duty w tym kontekscie.
Natomiast zawsze mozemy duty pominac i wstawic tam przypis tlumacza.

_eP
Specializes in field
PRO pts in category: 51
Grading comment
thx! Dzięki też dla Andrzeja.

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
50 hz duty
częstotliwość napięcia zasilającego 50 Hz


Explanation:
http://www.aircontrolindustries.com/products_fans_compact.as...

Dmuchawy EP10A mają do wyboru dwa silniki:

380-420D/660-690Y 3Ph 50Hz
440-480D 3Ph 60Hz

Wykres dotyczy wersji z silnikiem na częstotliwość napięcia zasilającego 50 Hz.
Silnik dla 60 Hz daje inne krzywe.

--------------------------------------------------
Note added at   14 godz. (2007-07-29 09:38:00 GMT)
--------------------------------------------------

Podane liczby to nie modele silników, lecz parametry napięcia.

--------------------------------------------------
Note added at 8 dni (2007-08-06 11:48:06 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

_eP: Zechciej przeczytać:

Pytanie: can i run 60hz motor in 50hz system

Pierwsze zdanie odpowiedzi: Using a 60Hz motor in 50Hz duty.

Tutaj "duty" = częstotliwość napięcia zasilającego.

Całość: http://www.engineersedge.com/wwwboard/posts/6717.html


Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 612

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  _eP: Tylko gdzie sie podzialo to duty ? Co sie stanie gdy zastosujemy silnik zasilany z sieci 50Hz ale z wieksza liczba biegunow ? Czy nadal ten sam wykres bedzie obowiazywal ?
22 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search