main current path

Polish translation: główny tor prądowy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:main current path
Polish translation:główny tor prądowy
Entered by: Ewa Kondracka

07:01 Dec 5, 2016
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: main current path
"A diode added in the main current path results in an additional voltage drop in the entire circuit."
- wydawało mi się, że to jest 'główny obwód prądu, ale chyba jednak nie, będę wdzięczna za w miarę szybką pomoc :)
Ewa Kondracka
główny tor prądowy
Explanation:
Tutaj "główny tor prądowy" oraz "main current path" jako tytuł publikacji (dokładnie w takim kontekście) w bibliografii:
http://pbc.gda.pl/Content/3916/phd_semenowicz.pdf
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2główny tor prądowy
Jerzy Matwiejczuk
4 +1główna gałąź prądu/prądowa
Marian Krzymiński
3główna droga prądu
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 5





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
główny tor prądowy


Explanation:
Tutaj "główny tor prądowy" oraz "main current path" jako tytuł publikacji (dokładnie w takim kontekście) w bibliografii:
http://pbc.gda.pl/Content/3916/phd_semenowicz.pdf


Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 312
Grading comment
dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
5 hrs
  -> Dziękuję!

neutral  An-Ja: w technice silnoprądowej: tor, ale w techn. słaboprądowej gałąź, ścieżka
1 day 7 hrs

agree  k4n3
3 days 22 hrs
  -> Dziękuję!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
główna gałąź prądu/prądowa


Explanation:
Gałąź obwodu jest to układ zawierający jeden lub wiele połączonych elementów (zaróno pasywnych jak i aktywnych) posiadającychw dwie wyprowadzone końcówki (zaciski do połączenia z pozostałą częścia obwodu. zlinku poniżej


    Reference: http://zoise.wel.wat.edu.pl/dydaktyka/WEL%20niestacjonarne/W...
Marian Krzymiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 459

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  An-Ja: Pozytywna
1 day 7 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
główna droga prądu


Explanation:
current path droga prądu
http://ling.pl/slownik/polsko-angielski/droga prądu

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 567




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search