connector accepts pins only

Polish translation: złącze umożliwia wyłącznie montaż kołków typu męskiego

15:14 May 16, 2018
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: connector accepts pins only
Kontekst: opis gniazda wtykowego
Biurobob
Polish translation:złącze umożliwia wyłącznie montaż kołków typu męskiego
Explanation:
Connector to złącze.
Male pin to kołek męski.
Specyfika złącz MIL/lotniczych, w których sytuacja jest nieco bardziej skomplikowana niż tylko wtyk i gniazdo, a potoczny "bolec" wysiada.
Przykład na zdjęciu (wtyk, ale kołki żeńskie).

https://static1.tme.eu//products_pics/7/3/9/73988f1ff28efb18...
Selected response from:

Arrakis
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4złącze umożliwia wyłącznie montaż kołków typu męskiego
Arrakis
3gniazdo wtykowe wymaga wtyczki z okrągłymi bolcami
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 5





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gniazdo wtykowe wymaga wtyczki z okrągłymi bolcami


Explanation:
Pin jest bolcem okrągłym.
ccccccc
Wtyczka_typE Typ E – to wtyczka „europejska” z dwoma okrągłymi bolcami oraz otworem na bolec uziemiający znajdujący się w gniazdku.
http://tripolo.pl/turystyka/porady/standardy-napiec-i-wtycze...
ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 567

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
złącze umożliwia wyłącznie montaż kołków typu męskiego


Explanation:
Connector to złącze.
Male pin to kołek męski.
Specyfika złącz MIL/lotniczych, w których sytuacja jest nieco bardziej skomplikowana niż tylko wtyk i gniazdo, a potoczny "bolec" wysiada.
Przykład na zdjęciu (wtyk, ale kołki żeńskie).

https://static1.tme.eu//products_pics/7/3/9/73988f1ff28efb18...

Arrakis
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1127
Grading comment
Dziękuję.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search