cymbals

Polish translation: zmniejszenie poziomu wysokich tonów

17:49 Aug 1, 2019
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / general
English term or phrase: cymbals
And Bose selectable EQ will allow you to fine-tune the mix of your audio — like boost the bass or minimize the cymbals — so you can enjoy your music how you want to.
Małgorzata Rymsza
United Kingdom
Polish translation:zmniejszenie poziomu wysokich tonów
Explanation:
https://www.bose.com/en_us/better_with_bose/new-headphones.h...
Allows you to fine-tune the mix of your audio — like boosting the bass or minimizing the cymbals — so you can enjoy your music how you want to.

https://www.bose.pl/pl_pl/better_with_bose/new-headphones.ht...
Umożliwia dostosowanie pasm dźwięków – na przykład podkręcenie basów lub zmniejszenie poziomu wysokich tonów – by muzyka brzmiała tak, jak lubisz.
Selected response from:

Justyna Zhang
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2zmniejszenie poziomu wysokich tonów
Justyna Zhang
4talerze perkusyjne
Andrzej Mierzejewski


Discussion entries: 3





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
zmniejszenie poziomu wysokich tonów


Explanation:
https://www.bose.com/en_us/better_with_bose/new-headphones.h...
Allows you to fine-tune the mix of your audio — like boosting the bass or minimizing the cymbals — so you can enjoy your music how you want to.

https://www.bose.pl/pl_pl/better_with_bose/new-headphones.ht...
Umożliwia dostosowanie pasm dźwięków – na przykład podkręcenie basów lub zmniejszenie poziomu wysokich tonów – by muzyka brzmiała tak, jak lubisz.

Justyna Zhang
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.: You are right, Sherlock.
49 mins
  -> Thank you :D

agree  Crannmer: Dawniej (połowa ubiegłego wieku) odpowiednie pokrętła odbiorników były opisane określeniami "soprany" i "basy" :-)
21 hrs
  -> Dziękuję za ciekawostkę Cranmer! Zawsze fajnie jest dowiedziedzieć się czegoś o starych czasach :D Tym bardziej, że w tej dziedzinie wszystko tak szybko się zmienia.

neutral  Andrzej Mierzejewski: Ja bym powiedział, że poziom może być niższy, na pewno nie mniejszy. ;-)
3 days 19 hrs
  -> Zgadzam się panie Andrzeju! Moja propozycja podaje tylko jak Bose tłumaczy termin na swojej stronie, aby zachować spójność z ichniejszą wersją :) . Pozdrawiam!

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
talerze perkusyjne


Explanation:
synonim: czynele

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 628

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: Dosłownie tak, ale autorowi tu nie o czynele chodzi.
3 hrs
  -> Bass jest synonimem gitary basowej. Bose ma prawo pisać o np. "wzmocnieniu gitary basowej i przyciszeniu talerzy perkusji", a nie tylko o tonach niskich i tonach wysokich. ;-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search