Test Report Form(s) Originator

Polish translation: autor raportu z testu/próby

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Test Report Form(s) Originator
Polish translation:autor raportu z testu/próby
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

23:22 Aug 10, 2019
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Test Report Form(s) Originator
Test specification:
Standard………………………………..……….: IEC 61643-11: 2011 (First Edition)
Test procedure………………………..………..: OVE-STR
Non-standard test method : N/A
Test Report Form No……………...…..: IEC61643 11A
Test Report Form(s) Originator……………….: XXX
Master TRF…………………….……………….: Dated 2011-12
Sławomir Paluch
Poland
autor raportu z testu
Explanation:
English term or phrase: TRF originator
autore/iniziatore del rapporto di prova
https://www.proz.com/kudoz/english-to-italian/general-conver...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3autor/wystawca raportu z badań/nia [Test Report Form (TRF)], raport z badań/nia producenta
geopiet
3 -1autor raportu z testu
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
test report form(s) originator
autor raportu z testu


Explanation:
English term or phrase: TRF originator
autore/iniziatore del rapporto di prova
https://www.proz.com/kudoz/english-to-italian/general-conver...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 627

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Arrakis: Testy to kalka językowa.
1 day 17 hrs
  -> Dziękuję za uwagę.

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
test report form(s) originator
autor/wystawca raportu z badań/nia [Test Report Form (TRF)], raport z badań/nia producenta


Explanation:
5.2.7 Decyzja certyfikacyjna

Decyzja certyfikacyjna podejmowana jest na podstawie wyników przeglądu. Certyfikacja jes tudzielana, jeżeli zgromadzone dowody potwierdzają spełnienie wszystkich wymagań określonych w niniejszym programie. Dodatkowym warunkiem wydania certyfikatu CCA(NTR) jest posiadanie, lub uzyskanie certyfikatu/licencji dla programu B-BBJ. W przypadku udzielenia certyfikacji wydawany jest bezzwłocznie certyfikat CCA(NTR).

Wzór certyfikatu przedstawiony jest w dokumencie DC 106.

Certyfikat CCA(NTR) wydawany jest bezterminowo.
Integralną częścią certyfikatu jest raport z badania wydany na specjalnym formularzu, ujednoliconymw schemacie CCA(NTR), zwanym TRF (Test Report Form * ).
Certyfikat CCA(NTR) i raport z badania wystawiane są wyłącznie w języku angielskim.
Certyfikat CCA(NTR) dotyczy tylko firmy, miejsca produkcji i wyrobów wymienionych w certyfikacie.
Certyfikat CCA(NTR) nie upoważnia do znakowania wyrobów znakiem.


* Formularz Raportu z Badań.

- https://isn.page.link/mZot - page 6

------

Raport z badań stanowi integralną część niniejszego certyfikatu
Test Report forms integral part of this Certificate

- http://bbj.pl/wp-content/uploads/2018/06/DC-106w1.pdf


-------

Certyfikat HAR, wraz z licencją, wydawany jest bezterminowo.
Informacja o wydanym certyfikacie/licencji zostaje wpisana do Rejestru Wydanych Certyfikatówi jestdostępna na żądanie uprawnionych organów. Jednocześnie informacja ta podawana jest do wiadomości wszystkich pozostałych sygnatariuszy porozumienia ENEC.
Wzory znakuHAR oraz nitki rozpoznawczej BBJ HAR podane są w załączniku do niniejszego dokumentu.
Producent jest zobowiązany do umieszczania w cechowaniu certyfikowanych wyrobów znaku HAR lub stosowania nitki rozpoznawczej przypisanych do SEP–BBJ.
Integralną częścią certyfikatu/licencji jest raport z badania wydany na specjalnym formularzu, ujednoliconym w programie HAR, zwanym TRF (Test Report Form).
Certyfikat/licencja HARi raport z badania wystawiane są wyłącznie w języku angielskim.
Certyfikat/licencjaHAR dotyczy tylko firmy, miejsca produkcji i wyrobów wymienionych w certyfikacie.
Zasady powoływania się na certyfikat i stosowania znaku określone są w dokumencie DC 104 dostępnym na stronie www.bbj.pl.
W przypadku niespełnienia wymagań certyfikacyjnych, Klient otrzymuje odmowę wydania certyfikatu/licencji wraz z uzasadnieniem.

- https://docplayer.pl/131428078-Programy-certyfikacji-wyrobow... - page 8


geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 163




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search