ProZ.com Freelancer Success Summit

Join ProZ.com/TV for a FREE online event April 7-9th! Empowering Freelance Translators & Interpreters to achieve their business objectives and reach their full potential 30+ hours of content, Live Q&A, Virtual Powwows, Access to Free Training, giveaways & more. Join 1,000's of linguists from around the globe at the ProZ.com/TV Freelancer Success Summit

Click for Full Participation
PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

forming process panel

Polish translation: schemat montażowy bezpieczników; schemat montażowy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:forming process panel
Polish translation:schemat montażowy bezpieczników; schemat montażowy
Entered by: Miłosz Sliwa

09:06 Jan 8, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: forming process panel
Schemat obwodów, specyfikacja samochodu.
Każdy schemat ma na górze napisane właśnie FORMING PROCESS PANEL.
Miłosz Sliwa
Poland
schemat montażowy bezpieczników; schemat montażowy
Explanation:
IMO na podstawie opisu: rysunek rozmieszczenia bezpieczników na płycie bezpieczników, więc:

Schemat montażowy bezpieczników - jeżeli tylko do tego rysunku.

Schemat montażowy - jeżeli ma pasować do wszystkich rysunków pod tym tytułem.

Domniemywam, że to są rysunki z instrukcji technologicznych dla oddzielnych stanowisk na taśmie mointażowej.

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2008-01-08 12:13:00 GMT)
--------------------------------------------------

Zdanie "bezpieczniki są połączone jeden obok drugiego w kilku linijkach" niczego nie wyjaśnia. Sugeruję współpracować z polskimi pracownikami, jeżeli masz z nimi kontakt.

Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dziękuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3schemat montażowy bezpieczników; schemat montażowy
Andrzej Mierzejewski
3płyta montażowa płytki/skrzynki bezpiecznikowej
Marian Krzymiński


Discussion entries: 4





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
płyta montażowa płytki/skrzynki bezpiecznikowej


Explanation:
IMHO, płytka o charakterze szablonu do montażu tabliczki/skrzynki bezpiecznikowej

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 246

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
schemat montażowy bezpieczników; schemat montażowy


Explanation:
IMO na podstawie opisu: rysunek rozmieszczenia bezpieczników na płycie bezpieczników, więc:

Schemat montażowy bezpieczników - jeżeli tylko do tego rysunku.

Schemat montażowy - jeżeli ma pasować do wszystkich rysunków pod tym tytułem.

Domniemywam, że to są rysunki z instrukcji technologicznych dla oddzielnych stanowisk na taśmie mointażowej.

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2008-01-08 12:13:00 GMT)
--------------------------------------------------

Zdanie "bezpieczniki są połączone jeden obok drugiego w kilku linijkach" niczego nie wyjaśnia. Sugeruję współpracować z polskimi pracownikami, jeżeli masz z nimi kontakt.



Andrzej Mierzejewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 133
Grading comment
Dziękuje




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search