timing switch increment engine

Polish translation: urzadzenie/mechanizm przelaczania wiekszego wyprzedzenia zapłonu

19:48 Apr 17, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / silniki gazowe
English term or phrase: timing switch increment engine
Jest to nagłówek jednej z kolumn tabeli z wymaganiami technicznymi dla modułu zapłonu. Układ tej pozycji jest taki:
TIMING SWITCH
INCREMENT ENGINE
I ja nie potrafię wyrozumieć, czy to chodzi o "silnik przyrostowy przełącznika rozrządu", czy też o dwie oddzielne rzeczy, a może coś innego.
Lucyna Długołęcka
Poland
Polish translation:urzadzenie/mechanizm przelaczania wiekszego wyprzedzenia zapłonu
Explanation:
moze byc przelacznikem (recznie) lub czujnikem (komputerkiem)
Selected response from:

atche84
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3urzadzenie/mechanizm przelaczania wiekszego wyprzedzenia zapłonu
atche84
3niżej
petrolhead


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niżej


Explanation:
formuła/sposób obliczania narastająco (increment) wartości (sygnału??) dla czujnika (switch to może być też czujnik) wyprzedzenia zapłonu - coś w tym rodzaju

"engine" to tutaj IMO własnie matematyczny sposób/formuła

sprawdź w wyszukiwarce "increment engine"

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 230

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
urzadzenie/mechanizm przelaczania wiekszego wyprzedzenia zapłonu


Explanation:
moze byc przelacznikem (recznie) lub czujnikem (komputerkiem)

atche84
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 38




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search