zdanie

Polish translation: jak niżej...

20:28 Apr 17, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / silniki gazowe
English term or phrase: zdanie
The Ignition Tester instructions that follow check operation of the IM, power supplied to the IM, wiring to the ignition coils for the primary circuit, and the secondary circuit from the ignition coils to the spark plugs.
Rozumiem wszystkie słowa, ale nie mogę się dopatrzeć sensu całości. Może mi ktoś pomoże? Zdanie nie wygląda na logiczne...
Lucyna Długołęcka
Poland
Polish translation:jak niżej...
Explanation:
Zmien troche format i będzie przejrzyściej - do not fear!

Podane poniżej instrukcje dla Testera Zapłonu maja na celu sprawdzenie dzialania:
- modułu zapłonu,
- zasilania modułu zapłonu,
- przewodów uzwojenia pierwotnego cewki zapłonowej,
- prowadzących do świec zapłonowych przewodów uzwojenia wtórnego cewki zapłonowej.
Selected response from:

lukeg_1
Canada
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1jak niżej...
lukeg_1
3instrukcje IT pojawiajace sie po (nastepuj±ce po) ..
A.G.
3niżej
petrolhead
3-
Marek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
-


Explanation:
a nie chodzi o to, że "poniższe instrukcje" (the IT instructions that follow) dotyczą/opisują/omawiają działanie IM, itd.

takie mam pierwsze wrażenie...

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 195

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niżej


Explanation:
operation of the IM, power supplied to the IM, wiring to the ignition coils for the primary circuit, and the secondary circuit from the ignition coils to the spark plugs.
Następujące teraz polecenia (podawane przez) przyrządu (testera) sprawdzającego zapłon spowodują sprawdzenie: modułu zapłonowego (IM), prądu zasilającego moduł zapłonowy IM, a także przewodów skojarzonych z uzwojeniem pierwotnym cewek zapłonowych oraz z uzwojeniem wtórnym cewek, wychodzących do świec zapłonowych.

i sam już nie jestem pewnym, czy to ma sens. Może ktoś jeszcze??

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2005-04-17 20:50:07 GMT)
--------------------------------------------------

\"następujące/pojawiające się teraz...\" jeżeli chodzi o komunikaty wyśietlane na testerze lub diagnoskopie.

\"poniższe instrukcje/polecenia...\" - jeżeli chodzi o opis w instrukcji użytkowania

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 230

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
jak niżej...


Explanation:
Zmien troche format i będzie przejrzyściej - do not fear!

Podane poniżej instrukcje dla Testera Zapłonu maja na celu sprawdzenie dzialania:
- modułu zapłonu,
- zasilania modułu zapłonu,
- przewodów uzwojenia pierwotnego cewki zapłonowej,
- prowadzących do świec zapłonowych przewodów uzwojenia wtórnego cewki zapłonowej.


lukeg_1
Canada
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karolina Ojrzynska-Stasiak
5 hrs
  -> :)

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
instrukcje IT pojawiajace sie po (nastepuj±ce po) ..


Explanation:
sprawdzeniu itd.


A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 764




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search