fabricated test

Polish translation: niżej

20:13 Apr 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: fabricated test
Engines without junction boxes will require bench testing or a fabricated test harness to check pins "A," "B," and "C."
Lucyna Długołęcka
Poland
Polish translation:niżej
Explanation:
chyba raczej powinna¶ pytać o "test harness", czyli wi±zkę (zespół) przewodów...
"fabricated test harness" to byłaby wtedy po prostu "specjalnie przygotowana (testowa) wi±zka przewodów", albo co¶ w tym stylu.
Na silniku s± jakie¶ styki A, B, C, do których tę wi±zkę trzeba by podł±czyć.

Chociaż mogę się mylić... :)

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2005-04-21 20:51:07 GMT)
--------------------------------------------------

a jeżeli jest to silnik spalinowy, to może chodzić o wi±zkę przewodów zapłonowych.

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2005-04-21 20:51:28 GMT)
--------------------------------------------------

oczywi¶cie - przygotowan± na potrzeby testu

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2005-04-21 20:51:58 GMT)
--------------------------------------------------

oczywi¶cie - przygotowan± na potrzeby testu
Selected response from:

Krzysztof Bandurski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2niżej
Krzysztof Bandurski
3wymyślone badanie (eksploatacyjne)
M_M (X)


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
niżej


Explanation:
chyba raczej powinna¶ pytać o "test harness", czyli wi±zkę (zespół) przewodów...
"fabricated test harness" to byłaby wtedy po prostu "specjalnie przygotowana (testowa) wi±zka przewodów", albo co¶ w tym stylu.
Na silniku s± jakie¶ styki A, B, C, do których tę wi±zkę trzeba by podł±czyć.

Chociaż mogę się mylić... :)

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2005-04-21 20:51:07 GMT)
--------------------------------------------------

a jeżeli jest to silnik spalinowy, to może chodzić o wi±zkę przewodów zapłonowych.

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2005-04-21 20:51:28 GMT)
--------------------------------------------------

oczywi¶cie - przygotowan± na potrzeby testu

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2005-04-21 20:51:58 GMT)
--------------------------------------------------

oczywi¶cie - przygotowan± na potrzeby testu

Krzysztof Bandurski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ZenonStyczyrz: brzmi logicznie
39 mins
  -> dzięki :)

agree  leff: dokładnie tak
46 mins

38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wymyślone badanie (eksploatacyjne)


Explanation:
wymyślony / specjalny test (eksploatacyjny)

M_M (X)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 119

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Krzysztof Bandurski: no nie wiem... co tam robi to harness w takim razie?
4 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search