troubleshooting table

Polish translation: tabela "Wykrywanie i rozwiązywanie problemów"

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:troubleshooting table
Polish translation:tabela "Wykrywanie i rozwiązywanie problemów"
Entered by: cquest

17:12 Apr 26, 2005
English to Polish translations [PRO]
Engineering (general) / (Manual)
English term or phrase: troubleshooting table
Wszyscy wiedzą co to jest, ale kto wie jak to krótko napisać (w spisie treści)?
x. System Troubleshooting
x.1 Trouble Areas
x.2 Troubleshooting Table
cquest
rozwi±zywanie problemów
Explanation:
table zawsze opuszczam - do tej pory nikt mi nigdy nie powiedzial, ze cos jest nie tak :-)
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziękuję wszystkim. Wybrałem tabelę pt. "Wykrywanie i rozwiązywanie problemów". Usterek i błędów też wolałbym unikać ;-)
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rozwi±zywanie problemów
bartek
5wskazowki, jak radzic sobie z problemami
legato
4wykrywanie usterek
petrolhead
4usuwanie błędów / diagnozowanie
M_M (X)
3niżej
Himawari


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rozwi±zywanie problemów


Explanation:
table zawsze opuszczam - do tej pory nikt mi nigdy nie powiedzial, ze cos jest nie tak :-)

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 368
Grading comment
Dziękuję wszystkim. Wybrałem tabelę pt. "Wykrywanie i rozwiązywanie problemów". Usterek i błędów też wolałbym unikać ;-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Szymon Cegielka
7 mins

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
usuwanie błędów / diagnozowanie


Explanation:
słownik

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2005-04-26 17:52:55 GMT)
--------------------------------------------------

czasami \'usuwanie awarii i usterek\'
http://www.robomatic.pl/?id=enchaslo&idh=613

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 0 min (2005-04-26 18:12:53 GMT)
--------------------------------------------------

np: tabela usuwania błędów / diagnozowania

M_M (X)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 119

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niżej


Explanation:
z własnej praktyki:
"Usuwanie problemów"
"W razie trudności"

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 15 mins (2005-04-26 18:28:07 GMT)
--------------------------------------------------

No to \"...zawiera tabelę \"W razie trudności\", która pomaga w...\"

Troubleshooting jako takie jest ciężko przekładalne w ogóle, a już jednowyrazowo to wprost niemożliwe :)

Himawari
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wykrywanie usterek


Explanation:
"Tabela procedur wykrywania usterek" jeżeli koniecznie musi być tabela. Ale napisz "WU", a potem możesz sobie robić odniesienia "tabela powyżej/poniżej/na str." zawiera procedury wykrywania usterk"

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 230

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Himawari: hmm...znane mi firmy unikają tego słowa jak ognia, aby nie było, że produkują usterkowo ;) W "consumer electronics" "image" jest najwazniejszy.
2 hrs

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
wskazowki, jak radzic sobie z problemami


Explanation:
"troubleshooting" znaczy nie tyle naprawianie usterek ale radzenie sobie z problemami, jakie moga powstac w eksploatacji np. w wyniku niedokladnego przeczytania instrukcji, przeoczenia, wylaczenia pradu itp.

legato
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search