differential power land

Polish translation: niżej

19:01 Apr 26, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / zawory
English term or phrase: differential power land
Pressure above the differential power land then moves the pilot-valve plunger down, or allows the plunger to follow the torque-motor beam as if they were one piece.
Lucyna Długołęcka
Poland
Polish translation:niżej
Explanation:
ci¶nienie powyżej płaskiej (dopasowanej do otworu na obwodzie) cze¶ci tłoczka (w zaworze różnicowym siłowym) przesuwa wówczas tłoczek na dół i ....
Land to jest płaska (pasowana do otworu) czę¶ć tłoczka, rozdzielajaca obszary róznego ci¶nienia.
Nie bardzo jestem pewien tego zaworu siłowego (to nie jest sygnał, zawór realizuje przesuniecie)

Zdanie jest wiec pełne

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 23 mins (2005-04-26 21:25:04 GMT)
--------------------------------------------------

wskoczyło razem z petrolheadem, może razem cos z tego wyjdzie
Selected response from:

A.G.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3powierzchnia czynna (tłoczka)
M_M (X)
3niżej
A.G.
3powierzchnia (robocza) denka tłoczka
petrolhead
1see explanation
Józef Kwasniak


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
see explanation


Explanation:
Słowo 'land' może tutaj być użyte nieprawidłowo, zamiast słowa 'area'.
Jeżeli tak, to może chodzić o 'obszar rozdziału mocy'

Józef Kwasniak
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
powierzchnia (robocza) denka tłoczka


Explanation:
czyli "power land of the pilot-valve plunger"

a więc czynnikiem poruszającym tłoczek jest ciśnienie nad denkiem
tak bym z tego wybrnął, gdyby od tego zależało moje życie :-))

nie wiem natomiast, jak nazwać "differential". Może w ogóle pominąć?

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 230

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niżej


Explanation:
ci¶nienie powyżej płaskiej (dopasowanej do otworu na obwodzie) cze¶ci tłoczka (w zaworze różnicowym siłowym) przesuwa wówczas tłoczek na dół i ....
Land to jest płaska (pasowana do otworu) czę¶ć tłoczka, rozdzielajaca obszary róznego ci¶nienia.
Nie bardzo jestem pewien tego zaworu siłowego (to nie jest sygnał, zawór realizuje przesuniecie)

Zdanie jest wiec pełne

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 23 mins (2005-04-26 21:25:04 GMT)
--------------------------------------------------

wskoczyło razem z petrolheadem, może razem cos z tego wyjdzie

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 764

2 days 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
powierzchnia czynna (tłoczka)


Explanation:
jak na przykład na rys.5
http://www.nowa-ama.pl/wiedza_automaty1.htm


M_M (X)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 119




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search