controller vs. control unit

Polish translation: sterownik / jednostka sterujaca

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:controller vs. control unit
Polish translation:sterownik / jednostka sterujaca
Entered by: cquest

08:12 Apr 28, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / (sterowanie procesem)
English term or phrase: controller vs. control unit
Rozróżnienie pojęć w zdaniu:
All functions are controlled through the furnace controller (computer) and furnace control unit.
cquest
sterownik / jednostka sterujaca
Explanation:
zdanie:
Wszystkie funkcje sa sterowane przez sterownik pieca (komputerowy) oraz jednostke sterujaca pieca.
Jednostka sterujaca jest okresleniem ogolnym, moze byc to szafa sterownicza, pulpit sterowniczy, "pilot" zdalnego sterowania (wtedy bedzie "remote") itd
Selected response from:

woglaza
Grading comment
Dzięki. Pozostaję więc przy pierwszej myśli :)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sterownik / jednostka sterujaca
woglaza
4urz±dzenie steruj±ce/panel sterowania
dogandbone


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
urz±dzenie steruj±ce/panel sterowania


Explanation:
controller to albo maszyna albo człowiek - tutja raczej na pewno maszyna.Control unit to wudzielona czę¶ć urz±dzenia do kontroli.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2005-04-28 08:20:12 GMT)
--------------------------------------------------

www.pcguide.com/ref/cpu/arch/int/compControl-c.html -dla porĂłwnania

dogandbone
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sterownik / jednostka sterujaca


Explanation:
zdanie:
Wszystkie funkcje sa sterowane przez sterownik pieca (komputerowy) oraz jednostke sterujaca pieca.
Jednostka sterujaca jest okresleniem ogolnym, moze byc to szafa sterownicza, pulpit sterowniczy, "pilot" zdalnego sterowania (wtedy bedzie "remote") itd

woglaza
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 99
Grading comment
Dzięki. Pozostaję więc przy pierwszej myśli :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Niedbala
5 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search