service stop

Polish translation: zatrzymanie maszyny do serwisowania/konserwacji

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:service stop
Polish translation:zatrzymanie maszyny do serwisowania/konserwacji
Entered by: bartek

08:20 Oct 27, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / English italiano style - papierosnica
English term or phrase: service stop
na panelu przyciskow na buforze w linii maszyn produkujacych papierosy znajduje sie wlasnie przycisk "the service stop".

Mam przypuszczenia i podejrzenia, ale prosze o potwierdzenie, ze moja mysl podaza szlakiem mysli poprzedniego tlumacza
bartek
zatrzymanie maszyny do serwisowania/konserwacji
Explanation:
celem wykonania czynności konserwacyjnych, obsługowych, drobnych napraw.

Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
serwisowanie - to bylo to :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1pauza serwisowa
Katarzyna Kulikowska
4wylaczenie serwisowe
woglaza
3zatrzymanie maszyny do serwisowania/konserwacji
petrolhead
3przerwa remontowa
Marek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przerwa remontowa


Explanation:
IMHO po tej linii - zatrzymanie linii dla celów związanych z utrzymaniem ruchu, czyli dokręceniem śrubki, wymianą transporterów, etc.
przerwa konserwacyjna (na konserwację), naprawcza



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 195

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wylaczenie serwisowe


Explanation:
byc moze ze wzgledow technologicznych czy bezpieczenstwa, wylaczenie serwisowe linii oznacza wylaczenie i zablokowanie innych (lub w innej konfiguracji) elementow niz np. wylaczenie technologiczne czy awaryjne.

woglaza
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 99

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pauza serwisowa


Explanation:
może tak?

Katarzyna Kulikowska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Teresa Goscinska
2 days 1 hr

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zatrzymanie maszyny do serwisowania/konserwacji


Explanation:
celem wykonania czynności konserwacyjnych, obsługowych, drobnych napraw.



petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 230
Grading comment
serwisowanie - to bylo to :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search