motor single pushbutton panel

Polish translation: pojedynczy panel sterowania silnikiem

08:33 Oct 27, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / English italiano style - papierosnica
English term or phrase: motor single pushbutton panel
The pushbutton panel of the CML contains the manual/automatic selectors, the lower and vertical channel emptying selector, the upper chain selector, the automatic filling lock and the potentiometer, the service stop, the emergency stop and the reset and run buttons

"motor single pushbutton panel" - jest nadtytulikiem nad powyzszym opisem - co tu jest do czego, bo bladze? Jest rysunek i panel, jak panel - nie rozni sie od pozostalych paneli przyciskow
bartek
Polish translation:pojedynczy panel sterowania silnikiem
Explanation:
z opisu przyciskow i przelacznikow na panelu wynika, ze nie moze to byc zrealizowane jednym nawet wielofunkcyjnym "przelaczniko-przyciskiem", ze wzgledu chocby na przycisk wylaczenia awaryjnego (przepisy montazu elektrycznego wymagaja aby to byl odrebny i odpowiednio oznaczony przycisk)

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2005-10-27 09:12:51 GMT)
--------------------------------------------------

dziesiec !! funkcji w jednym "przycisku" :)
Selected response from:

woglaza
Grading comment
To jest to. Przy odszyfrowywaniu jezyka angielskiego w wydaniu wloskim, czesto jezykowy punkt widzenia jest psu na bude. Niemal wszystko ma swoje drugie dno :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2jednoprzyciskowy panel (sterujący) silnika
Marek Daroszewski (MrMarDar)
4 +1pulpit sterowania
Andrzej Mierzejewski
3pojedynczy panel sterowania silnikiem
woglaza
3złożony z pojedynczego przycisku panel (układ) uruchamiania silnika
Adam Lankamer


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
złożony z pojedynczego przycisku panel (układ) uruchamiania silnika


Explanation:
wiem, że w niektórych samochodach montuje się takie nowe 'stacyjki'

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 101

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
jednoprzyciskowy panel (sterujący) silnika


Explanation:
IMHO
Jednoprzyciskowy panel sterujący - z barwnym kodem Program samoczyszczący maszynę
Rozdzielony system myjący i płuczący ...
www.goljac.pl/winterhalter/zmywarki.html

CSC Simplebox jednoprzyciskowy panel o uproszczonej obsłudze,; Controlbox dla
sterowania i parametryzacji,; Parameterbox dla sterowania i parametryzacji, ...
www.nord.com/products/ main_details.cfm?product_id=40&language=PL


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 195

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M. Anna Kańduła
25 mins
  -> dzięki

agree  maciejm
3 hrs
  -> dzięki

neutral  Andrzej Mierzejewski: dlaczego jednoprzyciskowy, jeżeli z opisu wynika, że przycisków jest kilka?
1 day 12 hrs
  -> może dlatego http://www.compwell.biz/pdf/AS0108-0109.pdf jeden przycisk wielofunkcyjny z kilkoma pozycjami - no pokrętło takie - nie twierdzę, że tak jest, ale powiedz czy z językowego punktu widzenia nie jest to możliwe?

36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pojedynczy panel sterowania silnikiem


Explanation:
z opisu przyciskow i przelacznikow na panelu wynika, ze nie moze to byc zrealizowane jednym nawet wielofunkcyjnym "przelaczniko-przyciskiem", ze wzgledu chocby na przycisk wylaczenia awaryjnego (przepisy montazu elektrycznego wymagaja aby to byl odrebny i odpowiednio oznaczony przycisk)

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2005-10-27 09:12:51 GMT)
--------------------------------------------------

dziesiec !! funkcji w jednym "przycisku" :)

woglaza
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 99
Grading comment
To jest to. Przy odszyfrowywaniu jezyka angielskiego w wydaniu wloskim, czesto jezykowy punkt widzenia jest psu na bude. Niemal wszystko ma swoje drugie dno :-)

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pulpit sterowania


Explanation:
myślę, że tyle wystarczy. Nie ma obowiązku przekładania każdego wyrazu.

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2005-11-02 14:36:34 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

już po zamknięciu pytania, odpowiedź dla do MrMarDar: o ile się doczytałem w podanym przez ciebie linku, ten przycisk może mieć tylko jedną funkcję w danej chwili. Zmiana funkcji wymaga przeprogramowania przycisku (kabelkiem z komputera) i chyba jeszcze przełączenia kabelków. Taki wynalazek może mieć zastosowanie w domu dla technology freaks. Zresztą z nazwy (wall switch) i z wyglądu wynika, że to jest przyrząd do zainstalowania w domu, nie do przemysłu. Nie wyobrażam sobie zastosowania takiej zabawki w pulpicie sterowania konkretnej maszyny, jak u bartka. Niepraktyczne.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 585

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Teresa Goscinska: moze najbezpieczniejsze okreslenie
1 day 18 hrs
  -> właśnie :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search