neck ring

Polish translation: pierścień uszczelniający

19:39 Nov 27, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / safety at work
English term or phrase: neck ring
w pompie
nic więcej nie wiem, oprócz tego, że jest
bartek
Polish translation:pierścień uszczelniający
Explanation:
przedni, tylny; do zrównoważenia naporu osiowego w pompie.
Troskolański: pompy wirowe

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2006-11-27 20:14:25 GMT)
--------------------------------------------------

autor dodaje jeszcze "bieżny" Sa dokładnie w tym miejscu, gdzie sa na obrazkach w
www.sundyne.com/Files/Sundyne/Global/US-en/

--------------------------------------------------
Note added at 54 mins (2006-11-27 20:33:27 GMT)
--------------------------------------------------

szczelina jest b. mała (0,01 cala, czyli ok0,25 mm). Jest to teoretycznie uszczelnienie bezstykowe, ale jesli tam wpadnie ziarenko piasku, to się zuzywa i stąd pewnie alternatywna nazwa.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day23 mins (2006-11-28 20:03:02 GMT)
--------------------------------------------------

w nawiasie: p. u. (między szyjką wirnika a korpusem pompy). To jest już b. precyzyjna lokalizacja.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day26 mins (2006-11-28 20:05:34 GMT)
--------------------------------------------------

Daj po prostu pierściń u. bieżny (jest 11 w googlu)

wodociągowej sprawność pompy i silnika ma znaczenie ... Pierścień bieżny. wirnika. stal chromoni-. klowa. 1,4301 304 1,4401 ...
www.grundfos.com/.../ad40134eb90502a6c1256ac400234192/47dde...$FILE/SP_k.pdf - Wynik uzupełniający -
Selected response from:

A.G.
Grading comment
dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pierścień uszczelniający
A.G.
3kryza
robwoj


Discussion entries: 4





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kryza


Explanation:
np.

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2006-11-28 13:49:45 GMT)
--------------------------------------------------

W takim razie wycofuję się, bo jest to pierścień osadczy. Z opisu wynika że osadzany na wcisk i może być zabezpieczony kołkiem (który trzeba wyjąć aby pierścień zdjąć)

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 531

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pierścień uszczelniający


Explanation:
przedni, tylny; do zrównoważenia naporu osiowego w pompie.
Troskolański: pompy wirowe

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2006-11-27 20:14:25 GMT)
--------------------------------------------------

autor dodaje jeszcze "bieżny" Sa dokładnie w tym miejscu, gdzie sa na obrazkach w
www.sundyne.com/Files/Sundyne/Global/US-en/

--------------------------------------------------
Note added at 54 mins (2006-11-27 20:33:27 GMT)
--------------------------------------------------

szczelina jest b. mała (0,01 cala, czyli ok0,25 mm). Jest to teoretycznie uszczelnienie bezstykowe, ale jesli tam wpadnie ziarenko piasku, to się zuzywa i stąd pewnie alternatywna nazwa.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day23 mins (2006-11-28 20:03:02 GMT)
--------------------------------------------------

w nawiasie: p. u. (między szyjką wirnika a korpusem pompy). To jest już b. precyzyjna lokalizacja.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day26 mins (2006-11-28 20:05:34 GMT)
--------------------------------------------------

Daj po prostu pierściń u. bieżny (jest 11 w googlu)

wodociągowej sprawność pompy i silnika ma znaczenie ... Pierścień bieżny. wirnika. stal chromoni-. klowa. 1,4301 304 1,4401 ...
www.grundfos.com/.../ad40134eb90502a6c1256ac400234192/47dde...$FILE/SP_k.pdf - Wynik uzupełniający -

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 764
Grading comment
dzięki :-)
Notes to answerer
Asker: Wiesz, co autor mi zrobił? używa tego neck ringa wymiennie z wear ringiem! A ten wear ring to jest pierścien ślizgowy.

Asker: mam sobie tę szyjkę do ..... tłumaczenia wsadzić? Czas mam do jutrzejszego południa





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search