night blue

Polish translation: gwiaździsty granat / gwiezdna noc

22:37 Jul 17, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / home appliances
English term or phrase: night blue
A line of stoves offeres in 4 colours. Simple, refined shades that integrated perfectly into your interior.
-ivory green
- night blue
Witold Wiechowski
Polish translation:gwiaździsty granat / gwiezdna noc
Explanation:
tak w temacie poezji... ;o)

hth

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-07-18 01:53:57 GMT)
--------------------------------------------------

miało być "gwiezdny/ gwieździsty granat"

ale i tak wolę "gwiezdną noc" :)
Selected response from:

Agnieszka Hayward
Poland
Grading comment
dzięki wszystkim, trudno było wybrać najlepszą odpowiedź
ale granat gwiezdnej nocy brzmi fantastycznie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3(ciemno)granatowy
Polangmar
3 +3granat nocy
allp
4granat z odcieniem fioletu
Jerzy Matwiejczuk
3granatowa czern
Agnieszka Moczynska
3gwiaździsty granat / gwiezdna noc
Agnieszka Hayward


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
(ciemno)granatowy


Explanation:
Może tak.

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1770

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MargaretM: RAL 5022, granatowy też wystarczy
5 mins
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne.:)

agree  Kornelia Longoria: popieram, chociaz granat nocy tak ladnie brzmi
1 hr
  -> Dziękuję.:)

agree  skisteeps
5 hrs
  -> Dziękuję.:)

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
granat nocy


Explanation:
albo nocne niebo

jej, powiało poezją :)


    Reference: http://akcesoria.net.pl/sklep/images/pearl-night-blue.jpg
allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zasowska: i o to chodzi! :)
7 hrs
  -> dzięki :)

agree  Michal Berski
8 hrs
  -> dzięki :)

agree  Olga Karp: :)
12 hrs
  -> dzięki :)

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
granat z odcieniem fioletu


Explanation:
Tu jest ten kolor:
http://www.vasco.be/polish/products/kleurenkaart.htm

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 297

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gwiaździsty granat / gwiezdna noc


Explanation:
tak w temacie poezji... ;o)

hth

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-07-18 01:53:57 GMT)
--------------------------------------------------

miało być "gwiezdny/ gwieździsty granat"

ale i tak wolę "gwiezdną noc" :)

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
dzięki wszystkim, trudno było wybrać najlepszą odpowiedź
ale granat gwiezdnej nocy brzmi fantastycznie

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
granatowa czern


Explanation:
Nazwa koloru spotykana na farbach do wlosow. Moze tutaj tez sie przyda.


    Reference: http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=granatowa+czern&meta=
Agnieszka Moczynska
Works in field
Native speaker of: Polish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search