production facilities

Polish translation: zaplecze produkcyjne

15:29 Oct 13, 2004
English to Polish translations [PRO]
Engineering (general)
English term or phrase: production facilities
czy są to pomieszczenia, hale produkcyjne, czy też może coś innego? "Each product, both in the development stage and in the preparatory stage of the production involves special introduction costs. Such costs relate to products, production facilities and production process".
Julcia
Polish translation:zaplecze produkcyjne
Explanation:
bardzo ogolny termin - jak angielski, ale obiekty produkcyjne tez bedzie dobrze
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
zdecydowanie wybieram to! w tekście nie jest jasne o co chodzi, chociaż termin pojawia się wiele razy, myślę, że to będzie najlepsze rozwiazanie, dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zaplecze produkcyjne
Marek Daroszewski (MrMarDar)
4 +1obiekty produkcyjne
Jakub Szacki
5hale produkcyjne
legato
4pomieszczenia produkcyjne
Michal Labedzki
3środki produkcji
jacek o


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
obiekty produkcyjne


Explanation:
facilities nie jest tak jednoznaczne. Tak jak i obiekty

Jakub Szacki
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): ew. zaplecze produkcyjne
54 mins

1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pomieszczenia produkcyjne


Explanation:
j.w.

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2004-10-13 15:32:44 GMT)
--------------------------------------------------

rowniez budynki, hale... wlasciwy termin zalezy od kontekstu - pomieszcenia wydaje sie byc tym najogolniejszym

Michal Labedzki
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
hale produkcyjne


Explanation:
moinm zdaniem to jest najlepsze i najprostsze okreslenie

legato
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zaplecze produkcyjne


Explanation:
bardzo ogolny termin - jak angielski, ale obiekty produkcyjne tez bedzie dobrze

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 195
Grading comment
zdecydowanie wybieram to! w tekście nie jest jasne o co chodzi, chociaż termin pojawia się wiele razy, myślę, że to będzie najlepsze rozwiazanie, dziękuję :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Truszkowska-Pruchniewicz
15 hrs
  -> dzieki :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
środki produkcji


Explanation:
a może jeszcze tak
na pewno pomieszczenia i hale to za mało, a na pewno wchodzą w to też maszyny, patrz np. www.dyo.com/production_facilities.html

jacek o
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 104




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search