International Translation Day 2018

Join ProZ.com/TV for a FREE event September 25-26th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation

fraza

Polish translation: niżej

10:24 Apr 8, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / silniki gazowe
English term or phrase: fraza
Mam problem ze zrozumieniem frazy z instrukcji wprowadzenia przewodów do skrzynki przyłączowej silnika. Jest to pierwsze "polecenie":
"Bottom entrance best and side entrance second
best."
Lucyna Długołęcka
Poland
Polish translation:niżej
Explanation:
Najlepiej wykorzystać wejście od spodu lub, w drugiej kolejności, wejście z boku.
Selected response from:

leff
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2niżej
leff
3 +2niżej
Himawari
4Preferowane wprowadzenie przewodow otworem dolnym, w drugiej kolejnosci przez otwor boczny
legato
3niżej
grzes


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
niżej


Explanation:
Wprowadzenie przewodów przez (otwór?) na spodzie jest najlepszym rozwiązaniem, alternatywnie można je wprowadzić przez boczny otwor. Coś w tym stylu.

Himawari
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Macieks: Otwór dolny/boczny - tak chyba bedzie najzgrabniej. BTW czy ten silnik jest z Tajwanu ? :P
36 mins

agree  laudo: też mam takie wrażenie ;)
4 days

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
niżej


Explanation:
Najlepiej wykorzystać wejście od spodu lub, w drugiej kolejności, wejście z boku.

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 185

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dogandbone
6 hrs

agree  legato: Wolalabym "od dolu"
18 hrs
  -> czemu? Spód to spód, a dół jest wieloznaczny

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niżej


Explanation:
lub: dolny wlot najbardziej optymalny, a boczny wlot mniej optymalny

grzes
United States
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: jeżeli to żart, użyj emotikonu//frazę "najbardziej optymalny" znam głównie z wystąpień powiatowych sekretarzy partii - optymalny IMO nie podlega stopniowaniu bo sam jest stopniem najwyższym
4 hrs
  -> żart? nie rozumiem

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Preferowane wprowadzenie przewodow otworem dolnym, w drugiej kolejnosci przez otwor boczny


Explanation:
?

legato
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: zarówno otwór dolny, jak i boczny mogą znajdować się np. na przedniej ściance.
3 hrs
  -> Racja, mam nadzieje, ze tlumaczacy ma dobry obraz urzadzenia




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search