"referenced"

Polish translation: jest względnym punktem zerowym sieci (całość poniżej)

21:14 Apr 8, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / silniki gazowe
English term or phrase: "referenced"
In addition, the grounding, particularly where the ground is "referenced," becomes more critical when electronic controls are used on engines having this type of CD ignition system.
Lucyna Długołęcka
Poland
Polish translation:jest względnym punktem zerowym sieci (całość poniżej)
Explanation:
Dodatkowo, uziemienie, szczególnie jeśli jest względnym punktem zerowym sieci, staje się tym bardziej istotnie(-? "critical") kiedy używamy /elektronicznych układów sterujących silnikami/ z tym typem układu zapłonowego (rozruchowego)
Nie jestem pewien czy z tym /elektroniczne układy sterujące silnikami/ nie chodzi przypadkiem o /napęd z przekształtnikowym układem rozruchowym/ - do tego przydałby się szerszy kontekst tego CD ignition system bo może również chodzić o inną elektroniczną regulację czymśtam. Co do znaczenia jestem pewien - kwestia polskie nomenklatury tego punktu zerowego - jak źle to niech ktoś mnie poprawi.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2005-04-13 12:03:57 GMT)
--------------------------------------------------

w kpalnianych sieciach nazywają \"referenced grounding\" \"zerem pomiarowym\".
Selected response from:

laudo
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4jest względnym punktem zerowym sieci (całość poniżej)
laudo
2masa odniesienia
petrolhead


  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
referenced
masa odniesienia


Explanation:
... uziemienie, gdzie masa spełnia rolę masy odniesienia."
pytanie wisi już ponad 14 godzin, więc proponuję powyższe na początek, ale z b. niskim stopniem pewności (patrz str. 11 i 13 dokumentu dostępnego pod podanym linkiem.
Weryfikacja specjalisty bardzo pożądana :-))


    Reference: http://www.renishaw.pl/userfiles/pdf/Polish/H-2000-5249-06-B...
petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 230

3 days 15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ground is referenced
jest względnym punktem zerowym sieci (całość poniżej)


Explanation:
Dodatkowo, uziemienie, szczególnie jeśli jest względnym punktem zerowym sieci, staje się tym bardziej istotnie(-? "critical") kiedy używamy /elektronicznych układów sterujących silnikami/ z tym typem układu zapłonowego (rozruchowego)
Nie jestem pewien czy z tym /elektroniczne układy sterujące silnikami/ nie chodzi przypadkiem o /napęd z przekształtnikowym układem rozruchowym/ - do tego przydałby się szerszy kontekst tego CD ignition system bo może również chodzić o inną elektroniczną regulację czymśtam. Co do znaczenia jestem pewien - kwestia polskie nomenklatury tego punktu zerowego - jak źle to niech ktoś mnie poprawi.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2005-04-13 12:03:57 GMT)
--------------------------------------------------

w kpalnianych sieciach nazywają \"referenced grounding\" \"zerem pomiarowym\".

laudo
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 10




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search