fuel shutdown

Polish translation: tu: (zawór) zamykający dopływ paliwa

09:36 Apr 12, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / silniki gazowe
English term or phrase: fuel shutdown
The additional capacitor is required to supply sufficient voltage to close both Murphy fuel shutdowns during emergency shutdowns.
Rozumiem zdanie, ale nie wiem, jak tu rozróżnić fuel shutdowns od emergency shutdowns, żeby to jakoś po polsku brzmiało :-)
Lucyna Długołęcka
Poland
Polish translation:tu: (zawór) zamykający dopływ paliwa
Explanation:
"both Murphy fuel shutdowns" (w domyśle: zawory)
konkretnie: obydwa zawory zamykajace dopływ paliwa

(wiadomo, jakiego typu / kto wyprodukował owe zawory)


www.magnet.pl/kat4.html
Zawór ... montowany ... w obwodzie paliwowym Umożliwia on zamknięcie dopływu paliwa ...
www.dnet.pl/~czernia/ciekawostki/gaznik.htm
... zawór zamykający dopływ paliwa do ...
www.reef.eu.org/display.php?ID=4456&INDEXSTART=0
zawór zamykający dopływ paliwa
www.balt.apix.com.pl/Zasady.doc
...należy zamknąć dopływ paliwa oraz...
www.softel.gda.pl/~aeroklub/doc/skoki przymusowe.doc
samolotu należy wyłączyć-zapłon, zamknąć dopływ paliwa, skierować tor lotu na tereny niezabudowane, zmniejszyć prędkość lotu i dopiero wykonać skok
www.romety.republika.pl/pracuje.htm
zamknąć dopływ paliwa i po zatrzymaniu silnika sprawdzić przyczynę
www.mzg.com.pl/bezpieczenstwo/main4.1.htm
gdzie znajduje się zawór zamykający dopływ (gazu)
www.maszynyparowe.pl/file/maszyny_stacjonarne.php
wskaźnik ciśnienia, zawór zamykający dopływ (pary)

Selected response from:

goodline
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tu: (zawór) zamykający dopływ paliwa
goodline
3 +2odcięcie paliwa
Macieks


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
odcięcie paliwa


Explanation:
A to drugie "wyłączenie awaryjne".

Macieks
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petrolhead: odcięcie dopływu paliwa
4 mins

agree  laudo: ^
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tu: (zawór) zamykający dopływ paliwa


Explanation:
"both Murphy fuel shutdowns" (w domyśle: zawory)
konkretnie: obydwa zawory zamykajace dopływ paliwa

(wiadomo, jakiego typu / kto wyprodukował owe zawory)


www.magnet.pl/kat4.html
Zawór ... montowany ... w obwodzie paliwowym Umożliwia on zamknięcie dopływu paliwa ...
www.dnet.pl/~czernia/ciekawostki/gaznik.htm
... zawór zamykający dopływ paliwa do ...
www.reef.eu.org/display.php?ID=4456&INDEXSTART=0
zawór zamykający dopływ paliwa
www.balt.apix.com.pl/Zasady.doc
...należy zamknąć dopływ paliwa oraz...
www.softel.gda.pl/~aeroklub/doc/skoki przymusowe.doc
samolotu należy wyłączyć-zapłon, zamknąć dopływ paliwa, skierować tor lotu na tereny niezabudowane, zmniejszyć prędkość lotu i dopiero wykonać skok
www.romety.republika.pl/pracuje.htm
zamknąć dopływ paliwa i po zatrzymaniu silnika sprawdzić przyczynę
www.mzg.com.pl/bezpieczenstwo/main4.1.htm
gdzie znajduje się zawór zamykający dopływ (gazu)
www.maszynyparowe.pl/file/maszyny_stacjonarne.php
wskaźnik ciśnienia, zawór zamykający dopływ (pary)



goodline
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karolina Ojrzynska-Stasiak
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search