protective tubing

Polish translation: węże ochronne

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:protective tubing
Polish translation:węże ochronne
Entered by: Małgorzata Lasota

10:19 Apr 18, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: protective tubing
w słowniku jest po prostu 'tubing", ale czy mam napisac:

"stosować z tubingiem ochronnym"???
Małgorzata Lasota
Poland
węże ochronne
Explanation:
może tak?
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="węże ochronne"&lr=

Płaszcze ochronne o wysokiej wytrzymałości o średnicach od 0,3 do 2 mm;
Węże ochronne: PEEK, PC+Nylon, Metal, MetalKevlarSilicon; ...
cezarint.com.pl/pl/photonic/kablesw.htm

Węże ochronne. Akcesoria. Dymo. Drukarki etykiet. Wytłaczarki. Akcesoria. ...
www.elbitech.com.pl/pages/index/map/main.php

Tworzywa sztuczne - giełda. polietylenowe węże ochronne szerokość od 3cm do
35cm. ... polietylenowe węże ochronne szerokość od 3cm do 35cm. ...
tworzywa.com.pl/gielda/gielda.asp?ID_ uzytkownika=&link=&dzial=oferta&ID=7785

tuby i węże ochronne do włókien światłowodowych; nagrzewnice do
termokurczy. Uwaga: Przełącznice o różnych wysokościach ...
www.optomer.com.pl/cennik/?7

Węże ochronne na przewody.....12. Oznaczniki czyste i mini ploter + akcesoria ...
www.partex.pl/Cennik Partex 2003.doc
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2węże ochronne
Marek Daroszewski (MrMarDar)
4 +1rurki ochronne/zabezpieczające
petrolhead


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
węże ochronne


Explanation:
może tak?
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="węże ochronne"&lr=

Płaszcze ochronne o wysokiej wytrzymałości o średnicach od 0,3 do 2 mm;
Węże ochronne: PEEK, PC+Nylon, Metal, MetalKevlarSilicon; ...
cezarint.com.pl/pl/photonic/kablesw.htm

Węże ochronne. Akcesoria. Dymo. Drukarki etykiet. Wytłaczarki. Akcesoria. ...
www.elbitech.com.pl/pages/index/map/main.php

Tworzywa sztuczne - giełda. polietylenowe węże ochronne szerokość od 3cm do
35cm. ... polietylenowe węże ochronne szerokość od 3cm do 35cm. ...
tworzywa.com.pl/gielda/gielda.asp?ID_ uzytkownika=&link=&dzial=oferta&ID=7785

tuby i węże ochronne do włókien światłowodowych; nagrzewnice do
termokurczy. Uwaga: Przełącznice o różnych wysokościach ...
www.optomer.com.pl/cennik/?7

Węże ochronne na przewody.....12. Oznaczniki czyste i mini ploter + akcesoria ...
www.partex.pl/Cennik Partex 2003.doc

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 110
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: BTW: IMO "tubing" po polsku dotyczy tylko górnictwa i metra, ale mogę się mylić.
17 mins
  -> dzięki

agree  laudo
2 hrs
  -> dzięki

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rurki ochronne/zabezpieczające


Explanation:
IMO to są bardziej rurki

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 99

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: montowałem przewody podtynkowe do elastycznych, cienkich, karbowanych rurek z PCV (to nie były węże: cos z oplotem, grubsze)
3 mins
  -> Dziekuję!

neutral  Marek Daroszewski (MrMarDar): rurki sa sztywne, tubing jest elastyczny; As discussed below, this may involve surface installation with pipe/channel protection, or subsurface installation of the ==>>tubing inside of ==>>protective piping. www.gasinfusion.com/en/iSOC/equipment.asp
22 mins
  -> Tak, oczywiście rurki są sztywne, ale też mogą być "tubes". Teraz dopiero widzę, że Pytająca sugeruje, że są to węże - zakładam, że wie więcej niz my :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search