drawing neck

Polish translation: króciec ssawny

17:12 Dec 29, 2016
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: drawing neck
W opisie przelewania dodatku do paliwa z samochodu-cysterny do odpowiedniego zbiornika.

W tym procesie można użyć pompy.

The driver connects the drawing hose to the drawing neck of the additivation tank and then to the respective drawing neck on the side of the vehicle.

Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

Pomysł: szyjka ssąca (po stronie samochodu-cysterny); szyjka tłocząca (po stronie zbiornika)?
asia20002
Poland
Polish translation:króciec ssawny
Explanation:
Króciec – krótka rurka lub rura (często z kołnierzem) przymocowana (wspawana, wtopiona, przykręcona) do naczynia, zbiornika, aparatu albo urządzenia, do której przyłącza się wąż lub rurę doprowadzającą bądź odprowadzającą substancję lub czynnik.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Króciec
Selected response from:

An-Ja
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1króciec ssawny
An-Ja
3przewód wlewowy/otwór wlewowy
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 8





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przewód wlewowy/otwór wlewowy


Explanation:
Neck to jest przewodem w kształcie leja lub zwykłej rury..
ccccccccc
Przewód wlewowy do zbiornika powinien być zaopatrzony w zamknięcie
http://prawo.legeo.pl/prawo/rozporzadzenie-ministra-spraw-we...
ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
Górne wyposażenie każdej komory
Okrągły właz (DN 530) z pokrywą zawierający otwór wlewowy DN 300 do
załadunku odgórnego.
https://img38.otomoto.pl/images_otomotopl/841583195_1_1080x7...
https://www.otomoto.pl/oferta/lag-cysterna-przejecie-leasing...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 341

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
króciec ssawny


Explanation:
Króciec – krótka rurka lub rura (często z kołnierzem) przymocowana (wspawana, wtopiona, przykręcona) do naczynia, zbiornika, aparatu albo urządzenia, do której przyłącza się wąż lub rurę doprowadzającą bądź odprowadzającą substancję lub czynnik.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Króciec

Example sentence(s):
  • <b>Króciec ssawny</b> pompy
  • Pompy o budowie członowej, <b>króciec ssawny</b> i <i>tłoczny</i> są skierowane poziomo.

    Reference: http://eroltech.pl/krociec-ssawny-pompy-4031120010230,3,2072...
    Reference: http://ekopumpen.pl/pl/oferta/pompy-przemyslowe
An-Ja
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.: Bardzo dobra odpowiedź.
4 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search