camera tower

Polish translation: słupek (parkingowy) z kamerą

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:camera tower
Polish translation:słupek (parkingowy) z kamerą
Entered by: Vitals

09:43 Oct 16, 2018
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / ANPR camera towers
English term or phrase: camera tower
What would be an exact Polish equivalent of "camera tower" presented on the picture below (see link) - used for ANPR parking to recognize the licence plates. The "tower" is the orange colour "box" on the picture for camera mounting:

https://ibb.co/dUkwY0

Thank you in advance.
Vitals
Lithuania
moduł systemu parkingowego do odczytywania i rozpoznawania tablic rejestracyjnych
Explanation:
Systemy parkingoweProdukujemy i dostarczamy systemy parkingowe stworzone w celu pobierania opłat parkingowych. Modułowość systemów sprawia, że systemy parkingowe są „skrojone” na miarę potrzeb naszych klientów. Systemy parkingowe są odpowiednie dla parkingów wszystkich rozmiarów i typów, dla parkingów wielopoziomowych i standardowych garaży.

System parkingowy GPP Variant
- został stworzony z myślą o dużych parkingach i parkingach korzystających z innych modułów systemów parkingowych (np. systemu kamer dla automatycznego rozpoznawania tablic rejestracyjnych lub systemu naprowadzania na wolne miejsca parkingowe).

System parkingowy GPP Economy
- autonomiczny system parkingowy, który działa jako jednostka bezobsługowa
- system jest odpowiedni głównie dla prostszych parkingów z jednym lub kilkoma wjazdami i jednym wyjazdem.

https://www.green.cz/foto2--173

https://www.green.cz/systemy-parkingowe-10

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-10-16 11:15:30 GMT)
--------------------------------------------------

Moduł is one element of the system, not the entire system itself. The tower would be słup or słupek in this case, but I have not seen something as simple in marketing literature.
słupek parkingowy z kamerą do rozpoznawania tablic rejestracyjnych
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Thanks, Frank, your answer was the earliest and the most helpful, especially the comments which led to the answer suitable for me
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1słupek na kamerę
Andrzej Mierzejewski
3moduł systemu parkingowego do odczytywania i rozpoznawania tablic rejestracyjnych
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
moduł systemu parkingowego do odczytywania i rozpoznawania tablic rejestracyjnych


Explanation:
Systemy parkingoweProdukujemy i dostarczamy systemy parkingowe stworzone w celu pobierania opłat parkingowych. Modułowość systemów sprawia, że systemy parkingowe są „skrojone” na miarę potrzeb naszych klientów. Systemy parkingowe są odpowiednie dla parkingów wszystkich rozmiarów i typów, dla parkingów wielopoziomowych i standardowych garaży.

System parkingowy GPP Variant
- został stworzony z myślą o dużych parkingach i parkingach korzystających z innych modułów systemów parkingowych (np. systemu kamer dla automatycznego rozpoznawania tablic rejestracyjnych lub systemu naprowadzania na wolne miejsca parkingowe).

System parkingowy GPP Economy
- autonomiczny system parkingowy, który działa jako jednostka bezobsługowa
- system jest odpowiedni głównie dla prostszych parkingów z jednym lub kilkoma wjazdami i jednym wyjazdem.

https://www.green.cz/foto2--173

https://www.green.cz/systemy-parkingowe-10

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-10-16 11:15:30 GMT)
--------------------------------------------------

Moduł is one element of the system, not the entire system itself. The tower would be słup or słupek in this case, but I have not seen something as simple in marketing literature.
słupek parkingowy z kamerą do rozpoznawania tablic rejestracyjnych

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 377
Grading comment
Thanks, Frank, your answer was the earliest and the most helpful, especially the comments which led to the answer suitable for me
Notes to answerer
Asker: The "moduł" as much as I understand is the entire system (bar, software + camera, etc.). What about the little "tower with the camera in it"? How would you define it? I got a list of those parts to translate: 1) Barrier, 2) LED display, 3) Camera tower ... etc.

Asker: Thank you, Frank, your advise was very helpful


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
słupek na kamerę


Explanation:
Propozycja. Określenie "camera tower" może mieć wiele tłumaczeń.
Jeżeli nie jesteś przekonany, to popatrz na polskie strony firm oferujących takie systemy.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 259

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: lub maszt
4 hrs
  -> Thx. Problem w tym, że foto pokazuje skrzynkę. Określenie "skrzynka" jakoś mi tutaj nie pasuje, dlatego proponuję "słupek".




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search