U-Clip

Polish translation: Nakrętka sprężysta/Nakrętka ustalająca/Blaszka mocująca z nakrętką

09:02 Nov 5, 2019
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: U-Clip
U-clip to wygięta w kształt "u" blaszka, robiąca za nakrętkę.
Adrian Liszewski
Poland
Polish translation:Nakrętka sprężysta/Nakrętka ustalająca/Blaszka mocująca z nakrętką
Explanation:
Propozycje

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2019-11-05 09:59:03 GMT)
--------------------------------------------------

Również: Narkętka zatrzaskowa

https://sklep-kosiarki.pl/czesci-do-maszyn-i-urzadzen-wg-mar...
http://mocowania.araymond-industrial.pl/ecatalogue/metalowe-...
Selected response from:

Mateusz Izdebski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Blachonakrętka
A.G.
3Nakrętka sprężysta/Nakrętka ustalająca/Blaszka mocująca z nakrętką
Mateusz Izdebski


Discussion entries: 3





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
u-clip
Nakrętka sprężysta/Nakrętka ustalająca/Blaszka mocująca z nakrętką


Explanation:
Propozycje

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2019-11-05 09:59:03 GMT)
--------------------------------------------------

Również: Narkętka zatrzaskowa

https://sklep-kosiarki.pl/czesci-do-maszyn-i-urzadzen-wg-mar...
http://mocowania.araymond-industrial.pl/ecatalogue/metalowe-...


    https://www.sklep4x4.pl/sklep/pr/214/25419/Nakretka-sprezysta--blaszka-sruby-mocowania-nadkola-poszerzenia-blotnika-Nissan-Patrol-Y60--01241
Mateusz Izdebski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
u-clip
Blachonakrętka


Explanation:
See Google

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 389




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search