washpress

Polish translation: urządzenie do przemywania złoża filtrującego

21:27 Apr 13, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology
English term or phrase: washpress
Each pair of new fine screens has a dedicated washpress.

Tekst dotyczy wyposażenia budynku krat w oczyszczalni ścieków.
kuzma
Polish translation:urządzenie do przemywania złoża filtrującego
Explanation:
na pewno urządzenie, ale wygląda mi na to że zajmuje się ono jedynie złożem filtrującym , a nie np. filtrami tkaninowymi czy siatkowymi.

http://www.vor-env.com/washpress.shtml
http://www.mellegard.se/engtvattpress.html
http://www.huber.co.uk/product1.asp

można to oczywiście rozwinąć, zgodnie z opisami na podanych stronach, na 'urządzenie do przemywania, odwadniania i zagęszczania złoża'
Selected response from:

leff
Grading comment
Na pewno chodzi o urządzenie, coś w rodzaju praski do przemywania zanieczyszczeń zatrzymywanych na kratach filtracyjnych.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3urządzenie do przemywania złoża filtrującego
leff
2pranie z wyciskaniem
robwoj


Discussion entries: 3





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
pranie z wyciskaniem


Explanation:
Przetłumaczył bym to tak: (dosłownie) Każda para nowych drobnych filtrów poddawana jest praniu z wyciskaniem. Urządzenie to posiada dociskowy mechanizm śrubowy pozwalający na wyciskanie tych filtrów.

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
urządzenie do przemywania złoża filtrującego


Explanation:
na pewno urządzenie, ale wygląda mi na to że zajmuje się ono jedynie złożem filtrującym , a nie np. filtrami tkaninowymi czy siatkowymi.

http://www.vor-env.com/washpress.shtml
http://www.mellegard.se/engtvattpress.html
http://www.huber.co.uk/product1.asp

można to oczywiście rozwinąć, zgodnie z opisami na podanych stronach, na 'urządzenie do przemywania, odwadniania i zagęszczania złoża'

leff
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 51
Grading comment
Na pewno chodzi o urządzenie, coś w rodzaju praski do przemywania zanieczyszczeń zatrzymywanych na kratach filtracyjnych.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search