proof of sustainability

Polish translation: dowody (lub certyfikaty) zrównoważoności///dowody spełnienia kryteriów zrównoważoności

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:proof of sustainability
Polish translation:dowody (lub certyfikaty) zrównoważoności///dowody spełnienia kryteriów zrównoważoności
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

15:50 Aug 8, 2017
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Environment & Ecology / biomass/biofuels
English term or phrase: proof of sustainability
Fossile Additives can not be a part of the amount declared in the proof of sustainability - odnosi się to procesu przetwarzania
Barbara S21
Poland
dowody (lub certyfikaty) zrównoważoności///dowody spełnienia kryteriów zrównoważoności
Explanation:
Można też skorzystać ze wskaźnika wzorcowego,
niemniej wówczas jest mniej korzystna relacja w odniesieniu do wymaganych poziomów redukcji dwutlenku węgla w późniejszym okresie. Ponadto należy tez wystawiać specjalne certyfikaty tzw. dowody zrównoważoności (proof of sustainability) do każdej wysłanej dostawy biokomponentu na rynek niemiecki.
http://www.logistyka.net.pl/bank-wiedzy/transport-i-spedycja...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1certyfikat zrównoważonego rozwoju
Grzegorz Mizera
3dowody (lub certyfikaty) zrównoważoności///dowody spełnienia kryteriów zrównoważoności
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
certyfikat zrównoważonego rozwoju


Explanation:
propozycja

Grzegorz Mizera
Belgium
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Łazorko
20 mins
  -> Dziękuję.

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dowody (lub certyfikaty) zrównoważoności///dowody spełnienia kryteriów zrównoważoności


Explanation:
Można też skorzystać ze wskaźnika wzorcowego,
niemniej wówczas jest mniej korzystna relacja w odniesieniu do wymaganych poziomów redukcji dwutlenku węgla w późniejszym okresie. Ponadto należy tez wystawiać specjalne certyfikaty tzw. dowody zrównoważoności (proof of sustainability) do każdej wysłanej dostawy biokomponentu na rynek niemiecki.
http://www.logistyka.net.pl/bank-wiedzy/transport-i-spedycja...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 249
Grading comment
Dziękuję bardzo




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search