non-functional currency exposure

Polish translation: ekspozycja na ryzyko walutowe

11:56 Jan 4, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / banking
English term or phrase: non-functional currency exposure
"Does your business carry a non-functional currency exposures on its financial statements?"

Thanks for the expression
maitland
Polish translation:ekspozycja na ryzyko walutowe
Explanation:
Niestety nie wiem dlaczego ekspozycja ta badz waluta ma byc 'non functional'

Ryzyko walutowe – jego istota i sposoby zarządzania
zakłada się, şe ekspozycja na ryzyko moşe zostać pokryta
w ... Opcja walutowa jest bardziej wyrafinowanym instrumentem niĹź kontrakt ...
msf.ae.krakow.pl/download/msf.zi00-01/ryzykowal.doc
Selected response from:

Jacek Krankowski (X)
Grading comment
Dzięki
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ekspozycja na ryzyko walutowe
Jacek Krankowski (X)
4Ryzyko zwiazane z waluta nie bedaca w obiegu?
Teresa Goscinska


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ekspozycja na ryzyko walutowe


Explanation:
Niestety nie wiem dlaczego ekspozycja ta badz waluta ma byc 'non functional'

Ryzyko walutowe – jego istota i sposoby zarządzania
zakłada się, şe ekspozycja na ryzyko moşe zostać pokryta
w ... Opcja walutowa jest bardziej wyrafinowanym instrumentem niĹź kontrakt ...
msf.ae.krakow.pl/download/msf.zi00-01/ryzykowal.doc

Jacek Krankowski (X)
PRO pts in category: 18
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Zimecki
5 days

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ryzyko zwiazane z waluta nie bedaca w obiegu?


Explanation:
Zgaduje. Czy to nie chodzi przypadkiem o wprowadzanie Euro do obiegu

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 10




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search