dematerialised capital market instrument

Polish translation: zdematerializowane instrumenty rynku kapitałowego

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dematerialised capital market instrument
Polish translation:zdematerializowane instrumenty rynku kapitałowego
Entered by: Roman Kozierkiewicz

14:55 Aug 17, 2010
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Finance (general)
English term or phrase: dematerialised capital market instrument
Witam, czy mógłby mi ktoś pomóc w rozszyfrowaniu tego wyrażenia w kontekście: Conditions governing book-entry recording of dematerialised.... .
Xeena
zdematerializowane instrumenty rynku kapitałowego
Explanation:
Propozycja

Mogą przyjmować postać fizyczną bądź zdematerializowaną (w obrocie publicznym). ... Instrumenty pochodne (derywaty) to instrumenty rynku kapitałowego, ...
www.sciaga.pl/tekst/35918-36-rynek_kapitalowy

Podstawowe Instrumenty Rynku Kapitałowego ... forma obligacji; Obligacje zdematerializowane - bardzo popularne , ułatwia obrót obligacjami ...
www.kapitalowe.xcze.pl/3.php

Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zdematerializowane instrumenty rynku kapitałowego
Roman Kozierkiewicz
4zdematerializowane instrumenty finansowe
Jerzy Ozana


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dematerialised capital market instruments
zdematerializowane instrumenty finansowe


Explanation:
... czyli papiery wartościowe niewystępujące w tradycyjnej, papierowej formie, lecz w postaci elektronicznej.


    Reference: http://tinyurl.com/293qeaq
    Reference: http://tinyurl.com/23lxszz
Jerzy Ozana
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zdematerializowane instrumenty rynku kapitałowego


Explanation:
Propozycja

Mogą przyjmować postać fizyczną bądź zdematerializowaną (w obrocie publicznym). ... Instrumenty pochodne (derywaty) to instrumenty rynku kapitałowego, ...
www.sciaga.pl/tekst/35918-36-rynek_kapitalowy

Podstawowe Instrumenty Rynku Kapitałowego ... forma obligacji; Obligacje zdematerializowane - bardzo popularne , ułatwia obrót obligacjami ...
www.kapitalowe.xcze.pl/3.php



Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2677

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rzima
6 hrs

agree  Krzysztof Kajetanowicz (X)
22 hrs
  -> Dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search