International Translation Day 2018

Join ProZ.com/TV for a FREE event September 25-26th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation

domestic institutional equity flows

Polish translation: przepływy akcji między krajowymi klientami instytucjonalnymi

21:22 Feb 5, 2012
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: domestic institutional equity flows
W kontekście:
Supply is generated from domestic institutional equity flows - zwłaszcza to institutional mi tu nie chce grac...
Xeena
Polish translation:przepływy akcji między krajowymi klientami instytucjonalnymi
Explanation:
przepływy akcji między krajowymi klientami instucjonalnymi


Objaśnienie:
Szykują się przepływy akcji pomiędzy spółkami Krauzego





www.money.pl/gielda/wiadomosci/.../szykuja;sie;przeplywy;ak...


1 Gru 2009 – Prokom Investments i Osiedle Wilanowskie żądają przeniesienia do spółek akcji Petrolinvestu oraz wzywają firmę do zaoferowania im swoich ...


Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przepływy akcji między krajowymi klientami instytucjonalnymi
Roman Kozierkiewicz
3wpływy/wpłaty do krajowych kapitałowych funduszy inwestycyjnych
rzima


Discussion entries: 1





  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przepływy akcji między krajowymi klientami instytucjonalnymi


Explanation:
przepływy akcji między krajowymi klientami instucjonalnymi


Objaśnienie:
Szykują się przepływy akcji pomiędzy spółkami Krauzego





www.money.pl/gielda/wiadomosci/.../szykuja;sie;przeplywy;ak...


1 Gru 2009 – Prokom Investments i Osiedle Wilanowskie żądają przeniesienia do spółek akcji Petrolinvestu oraz wzywają firmę do zaoferowania im swoich ...




Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2677
Grading comment
Dziękuję!

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wpływy/wpłaty do krajowych kapitałowych funduszy inwestycyjnych


Explanation:
Skąpy kontekst, stąd pewność średnia. Zakładam (być może błędnie), że "supply" to dopływ środków na rynek akcji.

"institutional" - moim zdaniem chodzi o "institutional investors", czyli instytucje finansowe typu fundusze inwestycyjne, fundusze emerytalne, towarzystwa ubezpieczeniowe i inne instytucje wspólnego inwestowania

Technicznie pewnie bardziej poprawnie by było "wpływy do krajowych instytucji wspólnego inwestowania inwestujących na rynku akcji/kapitałowym", ale wybór tłumaczenia zeleży też od formy dokumentu i wymaganej precyzji/łatwości czytania.

rzima
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 764




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search