Parent interest held

Polish translation: udział (procentowy) firmy macierzystej

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Parent interest held
Polish translation:udział (procentowy) firmy macierzystej
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

10:54 Oct 11, 2018
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Parent interest held
Jest tabela z wymienionymi wszystkimi spółkami Grupy w różnych krajach i Parent Interest Held pojawia się jako nazwa ostatniej kolumny:

Name Country Parent % Parent Interest Held
PaulinaJJ
Poland
udział (procentowy) firmy macierzystej
Explanation:
W procentach lub jako ułamek.
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3udział (procentowy) firmy macierzystej
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3udział procentowy spółki matki / macierzystej
Jacek Kloskowski
2albo udział w spółce dominującej/macierzystej
Leszek Pietrucha


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
parent interest held
udział (procentowy) firmy macierzystej


Explanation:
W procentach lub jako ułamek.

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 875
Grading comment
Dziękuję!

13 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
parent interest held
albo udział w spółce dominującej/macierzystej


Explanation:
nie znam kontekstu ale wygląda na to, że najpierw w tabeli jest udział spółki macierzystej/dominującej w spółce zależnej- "Parent %" a później Parent Interest Held a czasem spółka zależna ma udział w spółce macierzystej i może chodzi o wskazanie na takie wzajemne powiązania

Leszek Pietrucha
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
parent interest held
udział procentowy spółki matki / macierzystej


Explanation:
Inna propozycja

Jacek Kloskowski
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 162




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search