titles and interests

Polish translation: tytuły i udziały

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:titles and interests
Polish translation:tytuły i udziały
Entered by: Lota

17:11 Aug 7, 2019
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: titles and interests
chodzi tutaj o przypisywanie własności intelektualnej w formie praw (rights), licencjii, znaków towarowych, titles and interests. Chodzi mi właśnie o tę drugą część (tylko titles and interests).
Bardzo dziękuję.
Lota
United States
tytuły i udziały
Explanation:
Użytkownik nie uzyskuje żadnych praw, tytułów własności ani udziałów w odniesieniu do logo, znaków towarowych i pozostałych oznaczeń pochodzenia należących do firmy Skype (zwanych dalej łącznie „marką Skype”).

https://www.skype.com/pl/legal/broadcast/
Selected response from:

Justyna Zhang
United States
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przenosi wszelkie prawa wł. intel., licencje, znaki towarowe, tytuły prawne i udziały w prawach
Wojciech Wołoszyk
3tytuły i udziały
Justyna Zhang


Discussion entries: 4





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tytuły i udziały


Explanation:
Użytkownik nie uzyskuje żadnych praw, tytułów własności ani udziałów w odniesieniu do logo, znaków towarowych i pozostałych oznaczeń pochodzenia należących do firmy Skype (zwanych dalej łącznie „marką Skype”).

https://www.skype.com/pl/legal/broadcast/

Justyna Zhang
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję.

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Assigns all IP rights, licenses, trademarks, titles and interests
przenosi wszelkie prawa wł. intel., licencje, znaki towarowe, tytuły prawne i udziały w prawach


Explanation:
Zasadniczo chodzi o to, że przenoszone są wzelkkie prawa własności intelektualnej przyslugujące w całości i określonym udziale.

Wojciech Wołoszyk
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 116




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search