dumper

Polish translation: operator (na stanowisku) przesypu/zsypu

13:14 Apr 16, 2005
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Food & Drink / vision - mision - strategy
English term or phrase: dumper
nazwa specjalizacji zawodowej wśród pracowników firmy zajmujacej się przetworstwem owoców
Konkretnie, to zajmuje się on przesypywaniem tychze owoców :-)
Pomyslu nie mam
bartek
Polish translation:operator (na stanowisku) przesypu/zsypu
Explanation:
może tak?
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
A propos leja i klawiatury. To sie zgadza - masz hoppera, keyboard. Tylko nie mam pomyslu co z tym lejowym. Hopperman? O matko :-))))) Ze smiechu .....
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1operator (na stanowisku) przesypu/zsypu
petrolhead
4śmieciarz
Andrzej Lejman


Discussion entries: 2





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
śmieciarz


Explanation:
???

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2005-04-16 13:42:43 GMT)
--------------------------------------------------

Operator linii produkcyjnej - teraz jest moda na takie \"lepiej\" brzmiące opisy stanowisk

Zakres odpowiedzialności: ciągłe zasilanie linii produktem

;-)

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2005-04-16 13:43:00 GMT)
--------------------------------------------------

może lepiej: ...surowcem

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 80

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  petrolhead: No chyba nie śmieciarz??! I to w fabryce przetworów owocowych. Abstrahując od tego, co tam naprawdę produkują :-)) /// Nie, humoru to mam aż za dużo - patrz "Ask the Asker" :-))
25 mins
  -> hab ich gerade gedacht ;)

50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
operator (na stanowisku) przesypu/zsypu


Explanation:
może tak?

petrolhead
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24
Grading comment
A propos leja i klawiatury. To sie zgadza - masz hoppera, keyboard. Tylko nie mam pomyslu co z tym lejowym. Hopperman? O matko :-))))) Ze smiechu .....

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Korycinski
16 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search