block juice

Polish translation: skondensowany ekstrakt z korzenia lukrecji

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:block juice
Polish translation:skondensowany ekstrakt z korzenia lukrecji
Entered by: Jolanta Konowalczyk

19:33 Mar 2, 2007
English to Polish translations [PRO]
Science - Food & Drink
English term or phrase: block juice
kontekst 1:
"Licorice root extracts (block juice) have long been used as an appealing flavouring in candy manufacture."

kontekst 2:
"Licorice root contains varying amounts of glycyrrhizin [...]; the commercial block juice contains 14 to 20%."

jakoweś zaćmienie chyba mam
czyżby to mogło chodzić o... "sok w kartoniku"?? (haha)
ale to nie bardzo pasuje do mojego tekstu...

może mnie ktoś oświecić?
Jolanta Konowalczyk
United Kingdom
skondensowany ekstrakt z korzenia lukrecji
Explanation:
inna możliwość, uzasadnienie jak wyżej.
Selected response from:

allp
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2skondensowany ekstrakt z korzenia lukrecji
allp
3 +1koncentrat (soku)
Stanislaw Czech, MCIL


Discussion entries: 4





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
skondensowany ekstrakt z korzenia lukrecji


Explanation:
inna możliwość, uzasadnienie jak wyżej.

allp
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stanislaw Czech, MCIL
8 hrs
  -> dzięki :)

agree  novjak: ekstrat z lukrecji/ nie jestem pewna czy skondesowany i czy z korzenia
11 hrs
  -> 2 x tak - patrz link, który podałam w Ask the Asker, również inne, oraz samo pytanie Askerki. Dzięki

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
koncentrat (soku)


Explanation:
Ale pewien w zadnym wypadku nie jestem

Pozdrawiam

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2007-03-03 11:02:58 GMT)
--------------------------------------------------

Trzeba się tylko zastanowic czy koncentrat moze być w postaci ciała stałego bo ten block juice na pewno jest

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  allp
6 hrs
  -> Dzięki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search