grouphead

Polish translation: grupa zaparzająca

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:grouphead
Polish translation:grupa zaparzająca

19:47 Apr 21, 2019
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2019-04-24 20:54:08 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Polish translations [PRO]
Food & Drink
English term or phrase: grouphead
Element w ekspresie do kawy.
bourriquet
Poland
grupa zaparzająca
Explanation:
Jakakolwiek "głowica" w tym kontekście to false friend.

--------------------------------------------------
Note added at 34 Min. (2019-04-21 20:22:11 GMT)
--------------------------------------------------

Jednym z najczęściej spotykanych rozwiązań w ekspresach semiprofesjonalnych przeróżnych producentów, a i w profesjonalnych nierzadkim jest grupa E61.

Coby niedaleko szukać, maszyna w mojej kuchni ma grupę E61 :-)

--------------------------------------------------
Note added at 37 Min. (2019-04-21 20:25:20 GMT)
--------------------------------------------------

Bardzo wiele przykładów, nie tylko z E61:

https://www.google.de/search?safe=off&source=hp&ei=mdG8XL7tN...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
No to już nie muszę szukać. Dziękuję:-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1grupa zaparzająca
Crannmer
3głowica grupowa
Jacek Kloskowski


Discussion entries: 1





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
głowica grupowa


Explanation:
Wiele z nich to innowacyjne kluczowe elementy, które sprawiają, że Deco jest najlepszym wyborem: kocioł ze stali nierdzewnej z wymiennym kołnierzem dla ułatwienia kontroli, autonomiczny system ogrzewania dla każdej głowicy grupowej z elektroniczną regulacją temperatury,ponadto - moc parowa rozgrzewa rurę parową do spienienia mleka automatycznie do żądanej temperatury, zawór regulacyjny dopływu wody do każdej głowicy regulowany jest przez użytkownika.

http://www.gaggia.pl/products/profesionalne/profesionalne_re...

Specjalne wskazówki bezpieczeństwa dla urządzenia

OSTRZEŻENIE: Ryzyko oparzeń!Głowica grupowa, pojemnik na filtr, dysza pary oraz tacka na filiżankinagrzewają się podczas użytkowania.

https://www.manualslib.de/manual/124446/Profi-Cook-Pc-Es-110...

Classe 9USB xcelsius
Rewolucyjne rozwiązanie – umożliwia dynamiczną zmianę temperatury wody w trakcie parzenia kawy.

Warianty: 2-grupowy, 3-grupowy

http://www.varesinacaffe.eu/pl/technologie/rancilio-pakove-s...


Jacek Kloskowski
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 11

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
grupa zaparzająca


Explanation:
Jakakolwiek "głowica" w tym kontekście to false friend.

--------------------------------------------------
Note added at 34 Min. (2019-04-21 20:22:11 GMT)
--------------------------------------------------

Jednym z najczęściej spotykanych rozwiązań w ekspresach semiprofesjonalnych przeróżnych producentów, a i w profesjonalnych nierzadkim jest grupa E61.

Coby niedaleko szukać, maszyna w mojej kuchni ma grupę E61 :-)

--------------------------------------------------
Note added at 37 Min. (2019-04-21 20:25:20 GMT)
--------------------------------------------------

Bardzo wiele przykładów, nie tylko z E61:

https://www.google.de/search?safe=off&source=hp&ei=mdG8XL7tN...


Crannmer
PRO pts in category: 22
Grading comment
No to już nie muszę szukać. Dziękuję:-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
3 mins
  -> Z kofeinowym pozdrowieniem: Thx.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search