trans fatty acids

Polish translation: izomery trans kwasów tłuszczowych

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trans fatty acids
Polish translation:izomery trans kwasów tłuszczowych
Entered by: Monika Rozwarzewska

09:53 Oct 25, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Food & Drink / food
English term or phrase: trans fatty acids
pewnie to coś oczywistego, na co nie mogę wpaść... "aby dbać o cholesterol w rodzince, kupuj margarine low in trans fatty acids"
Monika Rozwarzewska
United Kingdom
izomery trans kwasów tłuszczowych
Explanation:
A co mi tam, w zasadzie zgadzam się z awdotią, ale dam swoją wersję, mniej potoczną

Selected response from:

vladex
Grading comment
Boże co za zaćmienie... dziękuję za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3izomery trans kwasów tłuszczowych
vladex
3 +1kwasy tłuszczowe trans
awdotia


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kwasy tłuszczowe trans


Explanation:
Nestlé Polska SA
... na temat zawartości poszczególnych kwasów tłuszczowych - unikaj tych produktów,
w których znajdują się niebezpieczne kwasy tłuszczowe "trans', lub na ...
www.nestle.pl/gl_dlamalychiduzych_starzenie2.asp - 20k - Kopia - Podobne strony

Wydział Nauki o Żywności - Uniwersytet Warmińsko-Mazurski
... między wartością przemiałową i barwą ziarna pszenicy, a zawartością kwasu ferulowego,
1999-2001; Nienasycone kwasy tłuszczowe trans w tłuszczu mleka ...
www.uwm.edu.pl/wnz/inst_tow.php - 21k - Kopia - Podobne strony



awdotia
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vladex: proponuję zajrzeć na: http://www.proz.com/topic/25691 , a potem tu: http://www.proz.com/kudoz/392974 :-)
8 mins

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
izomery trans kwasów tłuszczowych


Explanation:
A co mi tam, w zasadzie zgadzam się z awdotią, ale dam swoją wersję, mniej potoczną




    Reference: http://www.proz.com/kudoz/392974
vladex
Native speaker of: Native in PolishPolish
Grading comment
Boże co za zaćmienie... dziękuję za pomoc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
11 mins

agree  bartek
15 mins

agree  Szymon Cegielka
3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search