coppicing

Polish translation: przycinka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:coppicing
Polish translation:przycinka
Entered by: Kamila Sławińska

17:33 Mar 11, 2011
English to Polish translations [PRO]
Forestry / Wood / Timber
English term or phrase: coppicing
Osoba, wypowiadająca poniższe zdanie, odnosi je do pielęgnacji bardzo wiekowych, ciagnących sie przez dłuuugie kilometry angielskich żywopłotów :

"I looked forward to one day being able to lose myself in the ancient art of coppicing for a few hours a day before too long."

Znalazlam takie omówienie całego zagadnienia:
http://green.goodmoral.com/item/about-coppicing

ale nadal nie wiem, jak to przetłumaczyc....
Kamila Sławińska
United States
przycinka
Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2011-03-11 21:11:51 GMT)
--------------------------------------------------

ważny element pielęgnacji - przycinka (cięcie). powszechny termin ogrodniczy.
Selected response from:

IRA100
Grading comment
dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przycinka
IRA100
4odmłodzić
Aleksander Pruszyński


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odmłodzić


Explanation:
odmłodzić, przycinać, ścinać

Aleksander Pruszyński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przycinka


Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2011-03-11 21:11:51 GMT)
--------------------------------------------------

ważny element pielęgnacji - przycinka (cięcie). powszechny termin ogrodniczy.

IRA100
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8
Grading comment
dzieki!
Notes to answerer
Asker: Panowie, zachowujmy się jak dorośli, dobrze? To nie jest miejsce na kłótnie. Jeszcze raz dziękuję za dobrą wolę i wszystkie odpowiedzi. Wybrałam tę, która najlepiej pasowała w kontekście tekstu, nad którym pracuję.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search