whack a mole

Polish translation: O rety krety

10:20 Aug 5, 2018
English to Polish translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: whack a mole
Pisane także "whack-a-mole". Gra polegająca na uderzaniu młotkiem w pojawiające się figurki. Czy ta gra ma polską nazwę? A jeśli nie, jak można by ją nazwać? W tym przypadku nie chodzi o fizyczny automat w lunaparku, tylko o aplikację na komputer, choć to raczej nie wiele zmienia (zamiast walić młotkiem trzeba klikać myszą albo stukać palcem). Będę wdzięczny za pomysły!
Letra
Poland
Polish translation:O rety krety
Explanation:
O rety krety! - Mattel Games - Elektroniczna Gra Zręcznościowa - https://www.youtube.com/watch?v=X_bcNn7gFwg

-----

i więcej - https://goo.gl/46VFci
Selected response from:

geopiet
Grading comment
Super! Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3gra w bicie kretów//Gra - O Rety! Krety! //gra zręcznościowa whac-a-mole
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3O rety krety
geopiet


Discussion entries: 1





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
O rety krety


Explanation:
O rety krety! - Mattel Games - Elektroniczna Gra Zręcznościowa - https://www.youtube.com/watch?v=X_bcNn7gFwg

-----

i więcej - https://goo.gl/46VFci

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15
Grading comment
Super! Dzięki!

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gra w bicie kretów//Gra - O Rety! Krety! //gra zręcznościowa whac-a-mole


Explanation:
Na stronie FunnyGames.pl znajdziesz najlepszy zestaw gier Gry w bicie kretów! Jest tu aż 7 różnych gier Gry w bicie kretów, na przykład Whack Em All & Whack A Mole 3. W tych szybkich grach w bicie kretów, uderzaj krety jak najszybciej, zanim będą miały szansę uciec!
http://www.funnygames.pl/gra/bicie_kretow.html

ccccc
Whac-A- Mole Arcade Game / Gra - O Rety! Krety! - Fisher Price - Mattel - T8732
https://www.youtube.com/watch?v=Q1lq63FzAo8

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search