Hero-style ults

Polish translation: Zdolności specjalne bohaterów /spersonalizowane zdolności bohaterów/postaci

15:12 Aug 6, 2019
English to Polish translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: Hero-style ults
Z opisu gry komputerowej:

Game XXX features health bars, damage feedback, and deep cover mechanics. Enjoy Overwatch? Apex Legends? Escape Mode features Hero-style ults.

Z góry dziękuję
Grzegorz Mysiński
Poland
Polish translation:Zdolności specjalne bohaterów /spersonalizowane zdolności bohaterów/postaci
Explanation:
W Overwatch itp. są różne postacie do wyboru i każda ma po ileś zdolności specjalnych oraz jakąś "superzdolność" (najpotężniejszą). Chyba o to chodzi.

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2019-08-06 16:04:07 GMT)
--------------------------------------------------

ultimate - to jest ta superzdolność
Selected response from:

Paweł Zatryb
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1ulty / umiejętności specjalne bohaterów
Mariusz Jagodziński
3 +1Zdolności specjalne bohaterów /spersonalizowane zdolności bohaterów/postaci
Paweł Zatryb
Summary of reference entries provided
Superzdolność
PL translator

  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
hero-style ults
Zdolności specjalne bohaterów /spersonalizowane zdolności bohaterów/postaci


Explanation:
W Overwatch itp. są różne postacie do wyboru i każda ma po ileś zdolności specjalnych oraz jakąś "superzdolność" (najpotężniejszą). Chyba o to chodzi.

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2019-08-06 16:04:07 GMT)
--------------------------------------------------

ultimate - to jest ta superzdolność

Paweł Zatryb
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję bardzo.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PL translator: W Overwatchu to się nazywa superzdolności https://overwatch.fandom.com/pl/wiki/Superzdolności
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
hero-style ults
ulty / umiejętności specjalne bohaterów


Explanation:
Możliwości są co najmniej dwie: ulty lub umiejętności specjalne, jednak w takim Leag of Leagends zdają się stosować te pierwsze:

Słowem wstępu

Jest wiele ultów, które potrafią odmienić losy całej gry. Niestety jest ich zbyt dużo, aby wymienić je wszystkie. Dziś w tym artykule będziecie mogli przeczytać, dlaczego wybrałem akurat te i dlaczego są one aż tak mocne. Uwaga! Lista ta jest moją subiektywną opinią i nie trzeba się z nią zgadzać! Wręcz przeciwnie – zapraszam do dyskusji.

https://how2play.pl/leagueoflegends/najsilniejsze-ulty-bez-o...

Bezsprzecznie Matryca Obronna należy do najlepszych skilli. Powstrzymuje każdy rodzaj pocisków, skutecznie kontrując wiele umiejętności specjalnych. Żołnierz Was widzi? Może wybiło południe? Chowajcie się za D.Vą!

https://overwatch.pl/news/sa-najlepsze-umiejetnosci-calym-ov...

Mariusz Jagodziński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Seweryn Kułak: Umiejętności specjalne bohaterów – dla mniej obeznanych w temacie. Ulty – jeśli jesteś pewien, że każdy zrozumie, o co chodzi.
14 hrs
  -> Dziękuję! ^_^




Reference comments


2 hrs
Reference: Superzdolność

Reference information:
https://playoverwatch.com/pl-pl/about

PL translator
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 70




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search