damage feedback

Polish translation: informacje o obrażeniach

21:07 Aug 6, 2019
English to Polish translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: damage feedback
Z opisu gry komputerowej:

''This new game features health bars, damage feedback, and deep cover mechanics. Enjoy Overwatch? Apex Legends? Escape Mode features Hero-style ults.''

Z góry dziękuję
Grzegorz Mysiński
Poland
Polish translation:informacje o obrażeniach
Explanation:
Chodzi zapewne o rodzaj i wielkość obrażeń.
Selected response from:

PL translator
Poland
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3informacje o obrażeniach
PL translator
4 +1komunikaty o obrażeniach
Mariusz Jagodziński
Summary of reference entries provided
damage feedback w Apex Legends
Paweł Zatryb

  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
informacje o obrażeniach


Explanation:
Chodzi zapewne o rodzaj i wielkość obrażeń.

PL translator
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 70
Grading comment
Thank you.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariusz Jagodziński: Nie inaczej :)
7 hrs

agree  Seweryn Kułak: To i tutaj się zgodzę :)
9 hrs

agree  Paweł Zatryb
14 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
komunikaty o obrażeniach


Explanation:
Jedną z możliwości są również komunikaty o obrażeniach, czyli pojawiające się na ekranie informacje, które mówią graczom, ile obrażeń zadają, a przede wszystkim, ile ich otrzymują, żeby mogli wiedzieć, kiedy należy uciekać.

Enemy damage feedback and reaction can be an important part in video games, especially in shooters where precision aiming is most important. Aiming at specific areas on an enemy and having them react to where they were damaged can let the player adjust their strategy on how to defeat an enemy, as well as let them strategize on how to save ammo, get some distance from enemies, etc.

https://game-design-snacks.fandom.com/wiki/Enemy_Damage_Feed...

W aktualizacji Hecarim znajdziecie animowane, oznaczone odpowiednimi kolorami, bardziej czytelne komunikaty o obrażeniach, leczeniu, efektach kontroli tłumu oraz zdobywanym złocie. Obrażenia fizyczne będą oznaczane na czerwono, magiczne na fioletowo, nieuchronne na biało, a komunikaty o leczeniu na zielono.

https://forum.grywamtu.pl/news-sprawdźcie-nowe-możliwości-w-...

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2019-08-07 04:56:15 GMT)
--------------------------------------------------

komunikat

wiadomość pojawiająca się na ekranie komputera, przeznaczona dla jego użytkownika

https://wsjp.pl/index.php?id_hasla=21538&id_znaczenia=398653...

Mariusz Jagodziński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Seweryn Kułak
1 hr
  -> Dziękuję!




Reference comments


14 hrs
Reference: damage feedback w Apex Legends

Reference information:
W Apex Legends to wygląda mniej więcej tak. Postać strzela do innej i w czasie rzeczywistym widzi, ile zadała obrażeń, jaki pancerz ma przeciwnik (kolor liczb) itp.

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2019-08-07 12:40:30 GMT)
--------------------------------------------------

+ jeszcze dochodzą jakieś odgłosy. Czyli jak gracz "zbije" obrażeniami pancerz przeciwnika, to słychać jakiś dźwięk i gracz wie, że przeciwnik nie ma już pancerza.


    https://d1lss44hh2trtw.cloudfront.net/assets/editorial/2019/02/apex-legends-damage-numbers-shield-health.jpg
Paweł Zatryb
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search