PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

pure tank build

Polish translation: build czystego obrońcy

18:15 Feb 26, 2020
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: pure tank build
Z opisu gry komputerowej:

''This game doesn’t offer character classes. Instead, you’ll fill six item slots with enchanted gear that grants your character new abilities. Create pure tank, ranged, and melee builds, or find the perfect hybrid.
Depending on your loadout, you’ll also be able to summon pets—like wolves and llamas—and cast a variety of spells to aid you in battle.''
Grzegorz Mysiński
Poland
Polish translation:build czystego obrońcy
Explanation:
Chodzi tutaj o build czystego obrońcy. Build to termin oznaczający sposób rozwijania postaci, obrońca to jej rodzaj, a przymiotnik oznacza, że postać koncentruje się tylko na umiejętnościach swojej klasy (obrońcy) i nie wykorzystuje innych

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2020-02-26 18:23:15 GMT)
--------------------------------------------------

Dodam też, że to pytanie powinno mieć kategorię Gry, a nie Komputery :)

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2020-02-26 18:34:47 GMT)
--------------------------------------------------

Jeszcze link i wyjaśnienie dotyczące terminu „czysty”. To tłumaczenie pojawiło się chyba po raz pierwszy w Baldur's Gate 1 w latach 90. Był tam podział na magów specjalistów i czystych:

Czysty mag czy specjalista ma najsłabsze TraK0 ze wszystkich klas i profesji, więc nie ma co się nastawiać na walkę, a raczej na czarowanie. Wybierz jedną broń dystansową i kije.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2020-02-26 18:35:17 GMT)
--------------------------------------------------

http://baldur.cob-bg.pl/node/710
Selected response from:

Mariusz Jagodziński
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1build czystego obrońcy
Mariusz Jagodziński
5postać klasycznego obrońcy
PL translator


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
build czystego obrońcy


Explanation:
Chodzi tutaj o build czystego obrońcy. Build to termin oznaczający sposób rozwijania postaci, obrońca to jej rodzaj, a przymiotnik oznacza, że postać koncentruje się tylko na umiejętnościach swojej klasy (obrońcy) i nie wykorzystuje innych

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2020-02-26 18:23:15 GMT)
--------------------------------------------------

Dodam też, że to pytanie powinno mieć kategorię Gry, a nie Komputery :)

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2020-02-26 18:34:47 GMT)
--------------------------------------------------

Jeszcze link i wyjaśnienie dotyczące terminu „czysty”. To tłumaczenie pojawiło się chyba po raz pierwszy w Baldur's Gate 1 w latach 90. Był tam podział na magów specjalistów i czystych:

Czysty mag czy specjalista ma najsłabsze TraK0 ze wszystkich klas i profesji, więc nie ma co się nastawiać na walkę, a raczej na czarowanie. Wybierz jedną broń dystansową i kije.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2020-02-26 18:35:17 GMT)
--------------------------------------------------

http://baldur.cob-bg.pl/node/710

Example sentence(s):
  • ak rozwinąć bohatera? (build postaci) | Rozwój postaci | Wiedźmin 3 Dziki Gon
  • Obrońcy to bohaterowie odznaczający się niezwykle wysokimi współczynnikami pancerza, odporności magicznej, życia i posiadający umiejętności ograniczenia kontroli ruchu, ale cierpiący na zdecydowany brak możliwości zadawania obrażeń. Ich gł

    https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1380&PART=200
    https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1615&PART=42641
Mariusz Jagodziński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 64
Grading comment
Dziękuję bardzo.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
4 mins
  -> Cześć, Frank, i dzięki! :)

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
postać klasycznego obrońcy


Explanation:
Z kontekstu wynika, że przymiotnik "pure" dotyczy nie tylko samego "tank", ale również "ranged" oraz "melee" builds. Zdanie należy zatem odczytać tak: "Create pure tank build, pure ranged build and pure melee build or find the perfect hybrid".

PL translator
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 74




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search