written pedigree

Polish translation: wywód przodków

00:42 Sep 9, 2007
English to Polish translations [PRO]
Genealogy
English term or phrase: written pedigree
The primary purpose of the study will be to link genetic information to written pedigrees

czyli mieszanka genealogii i genetyki; rozumiem, o co chodzi, ale brak mi precyzyjnego terminu, którzy można zastosować do ludzi (a nie hodowli rasowych psów czy koni)
Tomasz Poplawski
Polish translation:wywód przodków
Explanation:
Chyba o to chodzi.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wywód_przodków
http://en.wikipedia.org/wiki/Pedigree_chart
http://pl.wikipedia.org/wiki/Tablica_genealogiczna
Selected response from:

Adam Zakrzewski
Poland
Grading comment
dzięki; w końcu zastosowałem oba terminy, ale tego nie znałem, stąd wybór "most helpful'
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wywód przodków
Adam Zakrzewski
3 +1drzewo geneaologiczne
Michal Berski


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wywód przodków


Explanation:
Chyba o to chodzi.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wywód_przodków
http://en.wikipedia.org/wiki/Pedigree_chart
http://pl.wikipedia.org/wiki/Tablica_genealogiczna

Adam Zakrzewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki; w końcu zastosowałem oba terminy, ale tego nie znałem, stąd wybór "most helpful'

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: http://tinyurl.com/yurwlv
3 hrs
  -> dziękuję

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
drzewo geneaologiczne


Explanation:
czemu by nie tak?

albo rodowód

--------------------------------------------------
Note added at   9 godz. (2007-09-09 10:13:07 GMT)
--------------------------------------------------

w takim razie rodowód będzie brzmiał lepiej IMHO

Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
Notes to answerer
Asker: Tak też to tymczasowo wpisałem, ale tekst jest dla organizacji związanej z mormonami, dla których genealogia to święta nauka, więc chciałem mieć pewność, że nie ma czegoś bardziej uczonego po polsku.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bajbus: rodowód
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search