Pytanie konkursowe 4/XIX

Polish translation: XIX/4

23:11 Feb 26, 2004
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Genealogy / the evolution of man
English term or phrase: Pytanie konkursowe 4/XIX
Cain's descendents, needless to say, were all adventurers and heroes and big bully boys.


Dzisiaj, dla zachęty, jedno malutke zdanko :o)
*eva*
United Kingdom
Polish translation:XIX/4
Explanation:
Rzecz jasna, wszyscy potomkowie Kaina byli awanturnikami, bohaterami i wielkimi zabijakami.
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Needless to say, wszystkim to zadanie poszlo jak z płatka, lim0nka była pierwsza, wiec dzisiaj dostaje 4 punkty. Leff dostaje punkt za skurczybyków, A_lex za łamignatów i pędziwiatrów, Ania za niezgorszych, Przemek za odrobinę parafrazy i Macieks za wierny udzial w konkursie :-D
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1odpowiedź XIX/4
leff
54/XIX
Macieks
4XIX/4
Anna Bittner
3 +14/XIX
Przemysław Szkodziński
4XIX/4
lim0nka
34/XIX
A_Lex


Discussion entries: 2





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe 4/xix
XIX/4


Explanation:
Rzecz jasna, wszyscy potomkowie Kaina byli awanturnikami, bohaterami i wielkimi zabijakami.

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Needless to say, wszystkim to zadanie poszlo jak z płatka, lim0nka była pierwsza, wiec dzisiaj dostaje 4 punkty. Leff dostaje punkt za skurczybyków, A_lex za łamignatów i pędziwiatrów, Ania za niezgorszych, Przemek za odrobinę parafrazy i Macieks za wierny udzial w konkursie :-D

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pytanie konkursowe 4/xix
4/XIX


Explanation:
Jak zwykle z odrobiną parafrazy:

Oczywistym jest, iż potomkowia Kaina zostali wielkimi bohaterami, nie mniejszymi awanturnikami oraz ogromnymi zbirami.

Przemysław Szkodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR: podoba mi sie :-)
1 day 15 hrs

55 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
pytanie konkursowe 4/xix
odpowiedź XIX/4


Explanation:
Nie trzeba dodawać, że wszyscy potomkowie Kaina byli awanturnikami, bohaterami i skurczybykami.

===
Tyle czekania i takie krótkie zdanko :-(

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  JanuszF: skurczybyki - super.
7 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
4/XIX


Explanation:
Rozumie się, że potomkami Kaina byli sami awanturnicy, bohaterowie i zabijaki.

Macieks
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe 4/xix
XIX/4


Explanation:
Nie trzeba nawet wspominać, że potomkowie Kaina byli awanturnikami, bohaterami i niezgorszymi zabijakami.

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 day 17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe 4/xix
4/XIX


Explanation:
Zbędnym jest wyjaśnienie, że wszyscy potomkowie Kaina byli pędziwiatrami, paliwodami i łamignatami.

;)

A_Lex
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search