Pytanie konkursowe 5/XIX

Polish translation: XIX/5

22:01 Feb 27, 2004
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Genealogy / the evolution of man
English term or phrase: Pytanie konkursowe 5/XIX
Seth came later, he was Adam's third son and was a real sweetie who worked hard in the fields and begat a lot of sons from the fruit of his loins. From him came the nice guys, the stamp collectors and tthe aeroplane model makers.

Dotarliśmy do półmetka. Jutro o tym, jak postępować z mężczyzną, który chwycił przynętę ;o)
*eva*
United Kingdom
Polish translation:XIX/5
Explanation:
Set urodził sie później, był trzecim synem Adama i prawdziwym skarbem, który ciężko pracował na polu i spłodził z lędźwi swoich mnóstwo synów. Od niego pochodzą właśnie ci wszyscy mili faceci - filateliści i modelarze.
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
Dziś fanfary dla Ani, może zamieniłabym "na polu" na "w polu" ale ogólnie zdanie brzmi super :o) Wyróżnienie dla A_Lex za ładny styl i "pasjonatów" (i za aniołka też :P)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
55/XIX
Macieks
5odpowiedź XIX/5
leff
4 +1XIX/5
lim0nka
4XIX/5
Anna Bittner
35/XIX
Przemysław Szkodziński
35/XIX
A_Lex


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe 5/xix
XIX/5


Explanation:
Set urodził sie później, był trzecim synem Adama i prawdziwym skarbem, który ciężko pracował na polu i spłodził z lędźwi swoich mnóstwo synów. Od niego pochodzą właśnie ci wszyscy mili faceci - filateliści i modelarze.

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziś fanfary dla Ani, może zamieniłabym "na polu" na "w polu" ale ogólnie zdanie brzmi super :o) Wyróżnienie dla A_Lex za ładny styl i "pasjonatów" (i za aniołka też :P)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: i po co się tak śpieszyłaś? Tu już pośpiech się nie liczy. A tak wygląda, że od Ciebie ściągałem. Nieładnie. Nie mogłaś użyć innych określeń? ;-P
20 mins

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pytanie konkursowe 5/xix
odpowiedź XIX/5


Explanation:
Potem narodził się Set. Był trzecim synem Adama i był prawdziwym skarbem, który ciężko pracował w polu i spłodził wielu synów ze swych lędźwi. Od niego pochodzą mili faceci, filateliści i modelarze.

===
No, bardzom ciekaw co zamierzacie robić z chłopem, o którym myślicie, że dał się już złapać.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe 5/xix
5/XIX


Explanation:
Set urodził się później, jako trzeci syn Adama. Był istnym skarbem, ciężko pracował w polu i zasiał wiele nasion dobroci w postaci swych synów. Od niego wywodzą się sympatyczni, mili faceci - filateliści i modelarze.

Przemysław Szkodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe 5/xix
5/XIX


Explanation:
Później na świat przyszedł Set. Był trzecim synem Adama i prawdziwym aniołkiem, który pracował ciężko w polu, a owocami jego płodnych lędźwi było wielu synów. To od niego pochodzą wszyscy mili faceci, pasjonaci zbierania znaczków i klejenia modeli samolotów.

A_Lex
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: Lizus, lizus ;-P Myślisz, że na tym 'aniołku' daleko zajedziesz?
2 hrs
  -> hmm..., właściwie wcale o tym nie myślałam, ale kto wie, kto wie...;)

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pytanie konkursowe 5/xix
XIX/5


Explanation:
Potem urodził się Set. Był trzecim synem Adama, przemiłym człowiekiem, który ciężko pracował w polu i spłodził wielu synów. Owocami jego lędźwi byli sympatyczni chłopcy - filateliści i modelarze.

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR
1 day 50 mins
  -> dzięki :) dlaczego sama znów nie bierzesz udziału w konkursie?

1 day 21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
5/XIX


Explanation:
Set urodzil sie pozniej, jako trzecie dziecko Adama. Ten grzeczny chlopiec ciezko zasuwal w polu a ledzwie jego wydaly obfity plon synow. Od niego pochodza mili faceci, kolekcjonerzy znaczkow pocztowych i sklejacze modeli samolotow.

Macieks
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search