kid spaces

Polish translation: przestrzeń dla dzieci

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:kid spaces
Polish translation:przestrzeń dla dzieci
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

18:35 May 10, 2018
English to Polish translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: kid spaces
Jak to się zowie po polsku:

https://tinyurl.com/y8kcuwgd
bourriquet
Poland
przestrzeń dla dzieci
Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2018-05-10 18:57:45 GMT)
--------------------------------------------------

przestrzeń /kącik do zabaw dla dzieci
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3obszar[y] dziecięce
geopiet
3przestrzeń dla dzieci
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przestrzeń dla dzieci


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2018-05-10 18:57:45 GMT)
--------------------------------------------------

przestrzeń /kącik do zabaw dla dzieci

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 462

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obszar[y] dziecięce


Explanation:
Projekt silnie skupiony na życiu rodzinnym nie pomija też przejrzystego pokoju dziecinnego, który cieszy się doskonałą lokalizacją wewnątrz drewnianego przedłużenia. Nasłoneczniony i przyjazny obszar dziecięcy na pewno będzie pielęgnować i rozwijać dziecięcą energię i radość zabawy. - https://www.homify.pl/katalogi-inspiracji/2245527/przyjazny-...

--------

Obszar dziecięcy z ogromną sypialnią i pokojem zabaw, drugą sypialnią i łazienką. Całość doskonale utrzymana i zadbana, idealnie nadająca się na dom dla wymagającej rodziny bądź na siedzibę firmy. - http://www.domiporta.pl/nieruchomosci/wynajme-dom-konstancin...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 251




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search