Usa Minor Outlying Islands

Polish translation: Odległe Mniejsze Wyspy Stanów Zjednoczonych

13:02 Oct 13, 2004
English to Polish translations [PRO]
Geography
English term or phrase: Usa Minor Outlying Islands
Mam listę nazw krajów i terytoriów do przetłumaczenia, a w niej między innymi to.
Piotr Bienkowski
Poland
Polish translation:Odległe Mniejsze Wyspy Stanów Zjednoczonych
Explanation:
http://www.mos.gov.pl/1akty_prawne/rozporzadzenia_ms/cites/z...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-10-13 13:09:23 GMT)
--------------------------------------------------

ale:
Powiernicze Wyspy Pacyfiku Stanów Zjednoczonych

http://www.stat.gov.pl/stale/intrastat/3zal.htm
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Odległe Mniejsze Wyspy Stanów Zjednoczonych
bartek
4Stany Zjednoczone Mniejszych Wysp
Marek Daroszewski (MrMarDar)


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
usa minor outlying islands
Odległe Mniejsze Wyspy Stanów Zjednoczonych


Explanation:
http://www.mos.gov.pl/1akty_prawne/rozporzadzenia_ms/cites/z...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-10-13 13:09:23 GMT)
--------------------------------------------------

ale:
Powiernicze Wyspy Pacyfiku Stanów Zjednoczonych

http://www.stat.gov.pl/stale/intrastat/3zal.htm

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 36
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kathy O: Jak to brzmi
0 min

neutral  vladex: neutral do mieszania w to Powierniczych Wysp Pacyfiku, tworu, który obejmował inny obszar, a od kilku (9?) lat jest trzema niepodległymi państwami
34 mins
  -> a zauwazyleś balagan na stronach rządowych? Ja przyjelam sobie na wieki pierwsza wersję :-)

agree  Monika Darron
1 hr

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
usa minor outlying islands
Stany Zjednoczone Mniejszych Wysp


Explanation:
http://www.stat.gov.pl/stale/intrastat/rozporzadzenia/7.doc

Stany Zjednoczone Mniejszych Wysp
Łącznie z Wyspami: Baker, Howland, Jarvis, Atolem Johnstona, Rafą Kingman, Wyspami Midway, Wyspą Navassa, Atolem Palmyra i Wyspą Wake

http://www.paulnoll.com/Locations/visiting-US-Outlying-Islan...
Baker Island
Howland Island
Jarvis Island
Johnston Atoll
Kingman reef
Midway Islands
Navassa Island
Palmyra Atoll
Wake Island

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: chyba ktoś się pardon my french rypnął jednak w tym pierwszym źródłe
17 mins
  -> byc moze to tworczosc wlasna - pewnie geo-polityko-grafow trzeba zapytac o to :) albo inforlinie TPSA :)))




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search