Refugee Council

Polish translation: Rada ds. Uchodźców

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Refugee Council
Polish translation:Rada ds. Uchodźców
Entered by: Dorota Strzyzewska-Kingori

21:47 Jan 8, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents - Government / Politics
English term or phrase: Refugee Council
text about asylum system
Andrew
Rada ds. Uchodźców
Explanation:
Procedura nadania statusu uchodźcy

Wnioski o przyznanie statusu uchodźcy w Polsce rozpatruje Departament Migracji i Uchodźstwa MSWiA (DOGMU). Drugą instancją administracyjną jest Rada ds. Uchodźców. Od decyzji Rady ds. Uchodźców w przypadku jej niezgodności z prawem przysługuje prawo skargi do Naczelnego Sądu Administracyjnego.
Selected response from:

Dorota Strzyzewska-Kingori
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Rada ds. Uchodźców
Dorota Strzyzewska-Kingori
4Rada Uchodźców
lim0nka


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
refugee council
Rada Uchodźców


Explanation:
Zgodnie z wymogami prawa pracodawcy muszą sprawdzić pozwolenie na pracę osóbprzez nich zatrudnianych. Obecnie nie ma standartowego “Zezwolenia na Pracę” iwielu pracodawców ma problemy z ich zrozumieniem. Rada Uchodźców ma linięinformacyjną (020 7346 6760) z której pracodawcy mogą skorzystać jeżeli mająwątpliwości związane z twoimi dokumentami.


    www.lambethlearning.net/education/ trainopps/OtherLangs/Polish1.pdf
lim0nka
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Rada ds. Uchodźców


Explanation:
Procedura nadania statusu uchodźcy

Wnioski o przyznanie statusu uchodźcy w Polsce rozpatruje Departament Migracji i Uchodźstwa MSWiA (DOGMU). Drugą instancją administracyjną jest Rada ds. Uchodźców. Od decyzji Rady ds. Uchodźców w przypadku jej niezgodności z prawem przysługuje prawo skargi do Naczelnego Sądu Administracyjnego.



    Reference: http://www.paiz.gov.pl/oldpai/CP/20010619.htm
Dorota Strzyzewska-Kingori
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak: raczej ds. Uchodźców
7 mins

agree  bartek
9 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search