systematic policy

Polish translation: polityka systemowa / działanie/a systemowe

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:systematic policy
Polish translation:polityka systemowa / działanie/a systemowe
Entered by: mike23

17:21 Sep 25, 2017
English to Polish translations [PRO]
Government / Politics
English term or phrase: systematic policy
In the cache of papers investigators found thousands of internal communications relating to mass arrests. With tens of thousands of Syrians disappeared in detention since 2011 - and allegations of abuse - Bill’s team wanted to find out whether the arrests were part of a systematic policy.

Jak można przetłumaczyć w tym kontekście "systematic policy"?
Dzięki!
jodelka
polityka systemowa
Explanation:
polityka systemowa

Najprostsza propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2017-09-25 18:35:18 GMT)
--------------------------------------------------

Opcja 2: działanie/a systemowe

Biorąc powyższe pod uwagę, uprzejmie proszę o odpowiedź na następujące pytania:
1) Jakie działania systemowe zamierza podjąć Rząd RP, aby status uchodźcy, względnie azyl polityczny, otrzymywały wyłącznie osoby spełniające kryteria określone prawem międzynarodowym oraz prawem polskim?
http://orka2.sejm.gov.pl/IZ5.nsf/main/44DA2AA3

Skoro działania systemowe na poziomie unijnym wydają się obecnie trudne do przeprowadzenia, to może należy skupić się na „skali mikro” i podjąć walkę z mafiami organizującymi transport tysięcy migrantów do Europy.
http://jagiellonski24.pl/2016/04/04/gruszczak-wiekszosc-migr...

https://www.google.pl/search?source=hp&q=uchodźcy "działania...
Selected response from:

mike23
Poland
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3systematyczneapolityka
geopiet
2polityka systemowa
mike23


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
polityka systemowa


Explanation:
polityka systemowa

Najprostsza propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2017-09-25 18:35:18 GMT)
--------------------------------------------------

Opcja 2: działanie/a systemowe

Biorąc powyższe pod uwagę, uprzejmie proszę o odpowiedź na następujące pytania:
1) Jakie działania systemowe zamierza podjąć Rząd RP, aby status uchodźcy, względnie azyl polityczny, otrzymywały wyłącznie osoby spełniające kryteria określone prawem międzynarodowym oraz prawem polskim?
http://orka2.sejm.gov.pl/IZ5.nsf/main/44DA2AA3

Skoro działania systemowe na poziomie unijnym wydają się obecnie trudne do przeprowadzenia, to może należy skupić się na „skali mikro” i podjąć walkę z mafiami organizującymi transport tysięcy migrantów do Europy.
http://jagiellonski24.pl/2016/04/04/gruszczak-wiekszosc-migr...

https://www.google.pl/search?source=hp&q=uchodźcy "działania...

mike23
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 71
Grading comment
Dzięki!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
systematyczneapolityka


Explanation:
Członek Ligii Państw Arabskich Abu Ali twierdzi, że permanentne zabójstwa Palestyńczyków są częścią systematycznej polityki Izraela - http://interpresspai.pl/pl/bliski-wschod/item/4051-liga-pans...

--------

Niestety, nielegalne przetrzymywanie Rafisa Kaszapowa nie jest odosobnionym przypadkiem, ale częścią systematycznej polityki Rosji. - https://informnapalm.org/pl/petycja-uwolnic-wiezniow-polityc...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 78




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search