Czy ktoś mi może objaśnić tę statystykę?

Polish translation: (niżej)

11:53 Apr 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Human Resources
English term or phrase: Czy ktoś mi może objaśnić tę statystykę?
Statistical information:
 1912 – 113 casualties in Iceland (30 y. average)
 2004 – 3 casualties in Iceland (5 y. average)


Fragment dotyczy statystyk wypadków przy pracy. Jak ma się 113 do (30 y. average) i 3 do (5 y. average)???
Andrzej Lejman
Polish translation:(niżej)
Explanation:
Może chodzi o średnią z X lat? 5 year average może oznaczać średnia pięcioletnią.
Selected response from:

Jakub Radzimiński
Poland
Grading comment
No cóż, wychodzi na to, że to mała, ale bardzo skrupulatna społeczność...
Dziękuję wszystkim!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6(niżej)
Jakub Radzimiński
3niżej
Monika Pilecka


Discussion entries: 7





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
czy ktoś mi może objaśnić tę statystykę?
(niżej)


Explanation:
Może chodzi o średnią z X lat? 5 year average może oznaczać średnia pięcioletnią.

Jakub Radzimiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
No cóż, wychodzi na to, że to mała, ale bardzo skrupulatna społeczność...
Dziękuję wszystkim!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Archie: tez tak bym to interpretowal
8 mins

agree  Marek Daroszewski (MrMarDar)
23 mins

agree  ZenonStyczyrz
42 mins

agree  Andrzej Mierzejewski: IMO średnia z 30 albo 5 lat, a dany rok jest ostatni w odcinku czasu
2 hrs

agree  leff: dokładnie tak. To jednocześnie upewnia, że nie chodzi o manipulację danymi (wybór najgorszego roku z przeszłości i najlepszego z teraźniejszości)
2 hrs

agree  Krzysztof Bandurski
8 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
czy ktoś mi może objaśnić tę statystykę?
niżej


Explanation:
może chodzi o średnią lat pracy ??? to tylko "wild guess"

Monika Pilecka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search