process/best practice

Polish translation: proces/najlepsze praktyki w zakresie tworzenia systemu

11:06 Oct 26, 2005
English to Polish translations [PRO]
Human Resources / skills
English term or phrase: process/best practice
set of skills and knowledge needed to develop effectiveness in the scope of internal communication

to jest wyliczanka
nie mam pomysłu na dobre oddanie treści i proszę o pomoc
Marta28
Polish translation:proces/najlepsze praktyki w zakresie tworzenia systemu
Explanation:
propozycja, ewentualnie można dodac wzorcowy proces

--------------------------------------------------
Note added at 54 mins (2005-10-26 12:01:01 GMT)
--------------------------------------------------

zapomniałam dopisać: systemu efektywnej komunikacji wewnętrznej
Selected response from:

bej
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1najlepsza praktyka
Iwona Hulewicz
3proces/najlepsze praktyki w zakresie tworzenia systemu
bej


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
proces/najlepsze praktyki w zakresie tworzenia systemu


Explanation:
propozycja, ewentualnie można dodac wzorcowy proces

--------------------------------------------------
Note added at 54 mins (2005-10-26 12:01:01 GMT)
--------------------------------------------------

zapomniałam dopisać: systemu efektywnej komunikacji wewnętrznej

bej
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15
Grading comment
dzięki

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
najlepsza praktyka


Explanation:
lub zasada najlepszej praktyki - nie brzmi to zbyt zrecznie ale po polsku funkcjonuje, prawdopodobnie jako dokładna kalka z angielskiego

Iwona Hulewicz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Zmuda: "zgodnie z najlepszą praktyką ładu korporacyjnego..." - to jeden z wielu cytatów z Google'a
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search